dzekoo Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Ha, ha prosto. Swój samolot już połamałem. Trochę pechowo przy dużym, jak na taki model, wietrze. Pechowo, bo już nie takie upadki przechodził. W każdym razie następny to będzie podobna konstrukcja, ale z ruchomymi lotkami (4 kanałowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Dzekoo, tez mam ten samolot i muszę powiedzieć, że jest idealny dla osób, które chcą zacząć przygodę z modelarstwem i nie chcą się zniechęcić za szybko, rozbijając pierwszy model. Ja niestety zacząłem od Corsair F4U i to nie był udany poczatek, ale widzę po Cessnie, że samolotami można jednak latać! Polecam mój filmik na YT . To zaledwie trzeci dzień lotów, jeśli liczyć 10 min lotu jako dzień Drugiego dnia latałem przy wietrze 17km/h! Co prawda zniosło mnie na drzewa, nie wyczułem odległości, ale model odbił się od niego i spadł w trzcinę i żadnych zniszczeń PS. Kadłub z pianki EPS jest bardzo wytrzymały. To tak w gwoli wyjaśnienia, bo zarzucono tutaj jego tendencję do łamliwości. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dom3lek Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 markac moglbys powiedziec nieco wiecej o modelu, jak sie zachowuje w locie? Czy czesto upadki nie zniszcza calkowicie kadłubu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 markac moglbys powiedziec nieco wiecej o modelu, jak sie zachowuje w locie? Czy czesto upadki nie zniszcza calkowicie kadłubu? Model jest odporny na złamania itp. (spadałem z dość wysokich wysokości), ale są też słabe strony. Podwozie jest za słabe i trzeba prostować druty przy każdym twardszym lądowaniu. Przy kretowaniu przeważnie wyginają się ośki w przekładni (koszt 18zł). Trzeba się też zaopatrzyć w zestaw śmigieł (4.5zł). Poza tymi minusami, nic tylko latać i latać. Za 250zł jest to bardzo porządny zestaw. Aparatura RC także mnie nie zawiodła. Dodatkowym plusem jest to, że na lotnisku nie musimy pytać o kanały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 wie ktoś może czym się różni cessna 747 od 745 ? Rozważam kupno tego modelu http://www.allegro.pl/item846365789_samolot_r_c_4_kanalowy_cessna.html jako mój pierwszy model do nauki latania podstawowego, czyli lądowanie, start, i skręcanie, żadnych większych manewrów na razie, czy będzie to odpowiedni dla mnie model ? Bo chcę jednocześnie żeby to trochę polatało bo na drugi stać mnie będzie nie prędko ... Jak z wytrzymałością ? Jak nie uderzę z 10 m w dół to przetrwa, bo chyba przy trochę nieudanym lądowaniu nie powinien się "skasować" tak że nie będzie się już nadawał do używania ? czekam na opinie i rady Z góry dziękuję Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 lukaszn1, aparaturą 4 kanałową. Jest możliwość dodania lotek. Wszystko. Zanim dobrze się nauczysz latać, model pewnie nie będzie już zdatny do przetestowania tych lotek Zresztą, łatwiej się uczyć stopniowo i nie przesadzać z ilością używanych drążków. Najpierw bez lotek, potem dokupisz serwa i zrobisz lotki, chyba, że już są zrobione. Ze zdjęcia nie potrafię tego dostrzec. Pod skrzydłem nie widać żadnych serw, a samolot reklamują jako 4-kanałowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 co właściwie dają te lotki ? (proszę o wyrozumiałość), nie śmiejcie się : :? I co to znaczy że 4-kanałowa? chodzi o częstotliwość nadawania ? może mi ktoś to przybliżyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 co właściwie dają te lotki ? (proszę o wyrozumiałość), nie śmiejcie się : :? http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotka_(lotnictwo) 5sekund w Google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jeżeli radio przy tej cesnie jest na 27 MHz to kupiłbym ten model http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=22 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czemu ten a nie cessnę ? Czy to jest z innego materiału ? I czemu akurat ten ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 lukaszn1, bo jest 35MHz, 27MHz jest dla zabawek (ale nie masz problemów na lotnisku z kanałami ), CB. Masz oddzielny regulator, możesz go w przyszłości wykorzystać. W Cessnie podejrzewam jest odbiornik zintegrowany z regulatorem i są niestandardowe serwa 5 żyłkowe, których też raczej nie wykorzystasz, ani nie dokupisz. Tak przynajmniej jest w Cessnie 745. Pierwszy zakup i tak zresztą jest zawsze nieprzyszłościowy. Dopiero jak Cię to wciągnie, zainwestujesz w sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jako początkującemu pilotowi, te lotki nie będą potrzebne, więc lepiej dla mnie było by kupić 745 niż płacić więcej za coś co jest mi zbędne, tu oszczędzę 50 zł http://www.gimmik.pl/tw745-cessna-p-207.html i zostanie na zapasowe części, i teraz jeszcze pytanie, pisze że zawiera "zestaw części" czy w tym zestawie są zapasowe śmigła ? Czy może nie ma i trzeba dokupić oddzielnie kilka na zapas ? W ogóle jak z dostępnością części w razie awarii poszczególnych podzespołów ? P.S Jeszcze nie zauważyłem, to co podałem to jest TW-475, czyli jeszcze coś innego bo widzę że różni się od tej w pierwszym poście tematu ? Ale czym ? Z kolei tu też pisze TW-747 http://multimodel.pl/index.php?products=product&prod_id=64 a jest jeszcze taniej, (i to chyba ta z pierwszego posta) czym to się ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halabala83 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 daj sobie kolego spokój z takimi modelami . jak chcesz na cos kase wywalac i myslisz przyszłosciowo o tej zabawie to poprzegladaj głebiej forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 lukaszn1, Bierz tą Cessnę 4-kanałową i nie słuchaj porad bardziej doświadczonych użytkowników Pamiętam jak kupowałem pierwszy samolot, to nie miałem jeszcze pojęcia co to jest regulator, a halabala83 myśli, że zaraz złożysz wszystko sam z wersji KIT... Uważam, że pierwszy samolot powinien być w wersji RTF i tyle. Kupuj Cessnę, będziesz zadowolony. Potem zobaczysz jak to jest zbudowane od środka. W przypadku Cessny 745 przekładnie kupisz na allegro. Śmigla dokupisz do każdego modelu. Części zamienne wiec są, ale jeśli chodzi o serwa te 5 żyłkowe (są w TW-745), a chyba takie tutaj są, to wątpię, że je dostaniesz, ale prędzej rozpadnie Ci się model jak one się zepsują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halabala83 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 w sumie masz racje markac . zanim zacznie jesc to niech polize i sprawdzi czy smakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 http://www.allegro.pl/item846365789_samolot_r_c_4_kanalowy_cessna.html Kupiłem to Dzięki za wszystkie porady i za wyrozumiałość. Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Posiada ktoś jeszcze instrukcję do tej cessny (745) ?? Potrzebna mi informacja na temat umiejscowienia SC w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak wytrzymasz do poniedziałku to otworzę pudełko i sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak wytrzymasz do poniedziałku to otworzę pudełko i sprawdzę. Ja wytrzymam - ta informacja jest nie dla mnie więc zero ciśnienia.. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter216 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 chińczyki nie podają w instrukcji gdzie ten model ma SC , wywarzony jest fabrycznie i lata ( tu się muszę pochwalić lata nim mój 5 letni syn ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.