Skocz do zawartości

[P] F-22


dydek123

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje dokładnego planu samolotu F-22 Raptor z silnikiem wewnątrz samolotu(żeby wyglądał jak prawdziwy odrzutowiec a nie z jakimś wiatrakiem z tylu wystającym :P). Z góry dziękuje za pomoc.

 

ps: wiem ze już był podobny temat ale tam kolega który szukał planów dostał link na pw chyba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest plan modelu ze śmigłem z tyłu. Ja chciałbym zbudować taki model z silnikiem w środku( nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa ale chodzi o to że z jednej strony zasysa powietrze a z drogiej wypuszcza). Chce mieć prawdziwy model odrzutowca :)

Szukam już takich planów kupe czasu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAkim smiglem???? :shock: Ten f22 to model z napedem tunelowym na EDF 40 . Wystarczy powiekszyc troche i turbina zabudowac w kadlubie. Jesli trudno Ci takie plany zaadaptowac do swoich celow to raczej zapomnij o modelach tego typu. Modele z napedem tunelowym sa o wieeeele bardziej wymagajace zarowno pod wzgledem pilotarzu jak i napedu ( znacznie mniejsza sprawnosc napedow i wieksze zapotrzebowania pradowe )

 

Mowisz ze szukales planow kupe czasu...

a mnie zajelo to kilka sekund np. TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje dokładnego planu samolotu F-22 Raptor z silnikiem wewnątrz samolotu(żeby wyglądał jak prawdziwy odrzutowiec a nie z jakimś wiatrakiem z tylu wystającym :P). Z góry dziękuje za pomoc.

 

ps: wiem ze już był podobny temat ale tam kolega który szukał planów dostał link na pw chyba :)

 

Czyli potrzebujesz silnik odrzutowy... :wink:

http://www.quicktechhobby.com/Engines/QTH%20JET%20ENGINES.htm

Częstuj się... :D

 

Tak jak ci koledzy mówią - Nie od razu Jumbo Jeta oblatano. :lol: Pomału, drobnymi kroczkami do przodu. Modele Typu F-22 z racji budowy takiej maszyny, są szybkie i nerwowe. Spróbuj sobie najpierw zbudować taki "z wiatrakiem z tyłu" i go opanować. W locie i tak śmigła nie widać. Z czasem nadejdzie czas i na ciekawsze modele. Jednak z tego co pamiętam, to nie masz jeszcze dużego doświadczenia. Najpierw jakiś prosty trenerek - powolny i stateczny. Potem coś szybszego, potem coś nerwowszego. Pomalutku. Do lata szmat czasu, a do następnego jeszcze więcej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego silnika naprawdę nie widać w locie.

Na ziemi jak pracuje jest i tak mało widoczony ( jak się pierwszy raz model widzi) , a co dopiero w locie....

 

Model F/A 22 jetseta'44 ( Steve Shumate) ze sterowanym wektorem ciągu:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?p=6760140#post6760140

 

 

Przykładowy napęd EDF: http://perfecthobby.pl/kategorie.html?cat_id=186&root=25

jak dla mnie się nie opłaca - nie ma dużej sprawności i pożera ogromne ilości prądu...

Turbiny mają pozatym małą wydajność przy mniejszej prędkości; potrzebują pewnej prędkości, aby odpowiednia ilość powietrza wpadała do turbiny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby się potrudzić troche z tym silnikiem tunelowym

 

Ehh...sporo wiec pracy przed Toba..a jeszcze wiecej poglebiania wiedzy

 

 

Oporny jakiś.

Spróbuj może najpierw jednak ze śmigłem :ass: a jak usłyszysz jak nadlatuje na pełnym gazie to może jednak turbina Ci przejdzie na później.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.