Jump to content

Ultron 3D


Recommended Posts

Depron 3d zaprojektowany przez gościa od Guppy'ego. Rozpiętość 96 cm, długość 87 cm, waga do lotu w wykonaniu Ultralajt'a 370 g.

 

20090115.jpg

 

- jeszcze w powijakach

 

20090115001.jpg

 

20090115002.jpg

 

waga tego co na zdjęciu niecałe 78 g, dojdzie jeszcze taśma i trochę spraju na skrzydła. Dźwigar skrzydła rurka węglowa 4 mm, łącznik płatów depron 6 mm laminowany węglem (rowing), wzmocnienia ogona płaskownik węglowy 3x0,5 mm, reszta wg planów. Silnik ZIP 1400 kv ok 200W (30g), śmigło 8x4, regulator Pulso 11+, zasilanie 2s 700 mAh, odbiornik Corona 4ch, dwa serwa hxt900 lotki, dwa szybkie cyfrowe esky 8g ogon. Całość na razie ok 199 g. Sorry za jakość zdjęć, ale to Nokia. 8)

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

No model ma ciekawy kształt. Całkiem lekki jak na skrzydło z profilem. Czekam na dalsze fotki :)

a tak całkowicie OT, pamiętam kilka miesięcy temu ten właśnie "projektant" chciał się na forum zarejestrować ale nie wyszło coś, nie dostał maila z potwierdzeniem lub coś w tym rodzaju.

Link to comment
Share on other sites

Na ażurowaniach raczej mało, muszę depron zmierzyć czy aby ma 3 mm, bo coś OBI nie dowierzam 8) . Jak do domu dotrę to go wrzucę na wagę ze wszystkimi pierdołami. Silniczek który mam powinien na rozsądnych obrotach dać z 2S ok 340 g ciągu. Jestem ciekaw czy będzie latał :?: :D .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mój prezentuje się tak

tr001.jpg

 

Zostało zamontować wyposażenie

 

EDIT:

Wyposażenie zamontowane, oblot nastąpi jak wyzdrowieję. Kilka szczegółów dotyczących wyposażenia:

-silnik: DUALSKY XM2826CA-12

-regulator DUALSKY 30A

-serwa SW e-sky9g, SK e-sky9g, lotki 2x htx500

-pakiet wow-rc 1400mah 2s

Link to comment
Share on other sites

No ładnie, ładnie. Fajnie ten model wygląda w kombinacji tych kolorów :D

Czekam na relację z oblotów no i:

oblot nastąpi jak wyzdrowieję

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia (szybciej wyzdrowiejesz, szybciej polatasz :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Model klasa, ale materiał hmmm ten podkład podłogowy szary jest strasznie delikatny na pewno miał byc taki ? biały depron by był o wiele lepszy na pewno konstrukcja by była bardzo sztywna

 

PS na 2 celach bedzie bardzo kiepsko z mocą radze zastosowac 3 cele

Link to comment
Share on other sites

szary depron jest to specjalny depron kupowany w sklepie modelarskim, jest sztywniejszy od białego i dużo sztywniejszy od tego z OBI, lecz zostały mi tylko takie skrawki ;/ na tym silniku przy 2S mam 400g ciągu, niestety nie posiadam 3S :(

Link to comment
Share on other sites

Już po oblocie.

Model muszę doważyć na ogon bo SC jest zbyt przednie, nic więcej narazie nie mogę powiedzieć bo wylatałem dopiero jeden pakiet. Silnik daje wystarczająco dużo mocy, ale dużego zapasu nie ma.

Film z lotów

Link to comment
Share on other sites

muszę go wyrzucać w tym kierunku z uwagi na przeszkody terenowe

 

 

Tyle że to nie jest do końca dobre i bezpieczne. Przejdź kilka metrów w przód i rzucaj pod wiatr, łatwiej bezpieczniej i poprawniej :wink: :faja:

Link to comment
Share on other sites

z szybowcami chodzę dalej aby latać bezpiecznie, ale z depronami mi się po prostu nie chce :lol:

mimo wszystko nie powinieneś tak robić. Czy to znaczy że depron jest modelem niższej klasy? ja jednak wole sie przejść kawałek i latać jak należy, niz potem znowu cos naprawiac ;)

a druga sprawa. to też troche nie bardzo latać przy takim wietrze jak zarejestrowałeś na filmie, ten depron jest rzucany przez wiatr, zadnej radości z takiego latania. lepiej poszukaj jakiegoś osłoniętego miejsca i troche ulżyj modelowi, coby można było na prawde 3D polatać.

Link to comment
Share on other sites

Nie tyle osłoniętego, bo osłonięte to też nie za dobry pomysł, ale lataj pod wieczór gdy wiaterek jest spokojny, albo gdy go wcale nie ma [tu pora dnia nie ma znaczenia]. Na start wiele nie potrzebujesz, 15kroków do przodu rzucasz i szybko wykręcasz. Startujesz pod wiatr, potem lecisz z wiatrem, a dalej już latasz normalnie... Takie to proste przecież :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.