Skocz do zawartości

Chinska jakość do ceny.


senio

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzcie gdzie produkują os maxy i futaby ...

 

Co do silników ASP jak widać nasi koledzy używaja już ~ 10szt na tym forum i sobie chwalą ...

 

JA bym raczej nie kupił czegoś co ma napis Made in China jezeli niemiałbym pewności co do jakości ...

 

Właśnie tu jest pies pogrzebany. A zobacz gdzie produkuja Porsche. Na każdym pewnie pisze "Made in Germany". A że karoserie są robione w Czechach niedaleko Pragi (Cayenne), a reszta auta po całej Europie (a poddostawcy europejscy komponenty sprowadzają oczywiście z całego świata, także nieszczęsnych Chin), to napis "Made in Germany" oznacza tylko to, że całość porschaka jest składana w Niemczech, na zasadzie zestawu modelu RC wycinanego laserowo i pokrytego zawczasu folią.

 

Nawet jeśli OS Maxy produkują w Japonii (jak np Toyoty), to Japończycy prawdopodobnie także mają swoich dostawców "low costs", bo inaczej nie byliby konkurencyjni. Tak jak w Tychach robili półosie napędowe i przeguby kulowe do Toyoty Yaris, przy czym ten sam zakład w Tychach robi przeguby i półosie do Daewoo Lanosa.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, od kiedy jesteś Czesio? :-D

 

Z moich obserwacji wynika że chińszczyzna ostatnio nie taka zła ;-) Jakość się polepsza, a i markowe produkty w większości są robione made in china... tyle że płacimy dodatkowo za markę. Trzeba po prostu umieć wybrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie sedno sprawy - trzeba umieć wybierać najlepszych chińskich producentów. Osobiście już drugi model "ztrzyfazowałem" :) za pomocą Dualsky i jestem pelen podziwu co do osiągów tych silników i regulatorów, precyzji wykonania, cichej pracy. Zobaczymy jak bedzie z trwałością - na razie jest bardzo dobrze.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe widziałem w życiu załationego osmaxa :P

 

Kazdy silnik z czasem się "załatwi"... Os MAX serii LA jest łatwym celem...

Panewki wału korbowego są jego piętą achillesową...

 

Jeżeli chodzi o chiński sprzęt modelarski to staram sie go omijać szerokim łukiem.

Byłem kiedyś posiadaczem silnika MAGNUM 91A - pożył 2 godziny...

Materiał z którego była wykonana tuleja cylindra został żle dobrany i po 2 h pracy na paliwie 80/20 i śmigle 12/8 po dokonaniu pomiarów różnica średnic dołu i góry tulei wynosiła ok 0,18mm!!! :!:

Dlatego teraz dość sceptycznie podchodze do silników tej marki...

Zamierzam co prawda kupić 4 suwa magnum... Ze względu na jego niską cenę.

Myślę że pożyje dłużej niż jego "brat" ponieważ to silnik pierścieniowy, no i kręci się max. 11 tys RPM więc może tak szybko nie "zejdzie"...

A z racji tego że jest 2x tańszy od OS MAXA cieszyłbym sie gdyby jego trwałość była także w najgorszym razie 2 razy krótsza... Wtedy kupię drugie magnum i sie wszystko zbilansuje... :wink:

 

łożysko przednie/tylne to 20-25 zł).

 

Tak to prawda...

Łożyska z górnej półki-firmy NSK do 42000 RPM kosztują 11 zł/szt... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam- ciesze sie ze Firma OS nadal ma dobra opinie - bo przed ok.dziesieciu laty gdy w jednym sklepie modelarskim powiedzialem ze OS-y to swietne silniki to powiedziano mi ze jest to ;"slabizna i przezytek

dobre dla poczatkujacych (???) " .....wtedy juz o malo nie posprzedawalem moich OS-ow....dzieki Bogu nie posluchalem tych znawcow z K. .... :wink:

 

Jezeli chodzi o Auta to rzeczywiscie -totalne "skladaki" - podobno juz teraz nawet Toyota nic nie produkuje w Japoni (moze jedynie PRIUS ? ktorego trzeba zamawiac i czekac -ale dlatego ze plynie z Japoni czy dlatego ze duzy popyt ? )

Jedynie MAZDA 626 byla produkowana c a l k o w i c i e w Japoni w Hiroshimie -moja nawet swieci gdy jest ciemno ...................gdy wlacze swiatla...

JC. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie MAZDA 626 byla produkowana c a l k o w i c i e w Japoni w Hiroshimie -moja nawet swieci gdy jest ciemno ...................gdy wlacze swiatla...

JC. :wink:

 

to prawda, Mazda jest jedną z nielicznych firm, która robi po dziś dzień auta głównie w Japonii.

 

Tomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.