Skocz do zawartości

RadioLink Aparatura AT10II

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć zastanawiam się czy owa aparatura nadaje się na zakup jako pierwszej aparatury i czy wystarczy bądź czymkolwiek się nadaje na początek

ewentualnie prosił bym o propozycje w podobnej cenie bardziej docenionych prze was aparatur  

https://www.rchubiq.eu/radiolink-aparatura-at10ii-12ch-24ghz-mode-2-telemetria-odbiornik-r12ds-modul-prm-01-kolor-pomaranczowy-p-594.html?gclid=CjwKCAjwxuuCBhATEiwAIIIz0TBJda7MBkiqFvfes3dwLCULtLpwtYK-H76BWtbjXQWvfItVvJhgMxoCItoQAvD_BwE

Opublikowano

Akurat tę aparaturę kupiłem sobie jako trzecią, jeszcze nie latałem na niej, kupiłem ze względu na tanie odbiorniki, wcześniej miałem SANWĘ, 280 zł za odbiornik X 5 modeli... Nadajnikiem bawiłem się na "sucho", intuicyjne menu, dużo mixów, telemetria... Jak najbardziej na początek starczy.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

8cf25cb970181c448fb7c8ed8278a84e.jpg

Opublikowano

Nie mam doświadczenia z tą aparaturą i nie znam ceny , ale uważam że najbardziej rozwojową i najtańszą opcją jest Jumper T18.

Mnóstwo mixerów , podpięcie do komputera kabelkiem do ładowania telefonów , możliwość zbindowania praktycznie wszystkich odbiorników dostępnych na rynku ,

kolorowy wyświetlacz z możliwością umieszczenia fotki swojego modelu , moduł nadawczy 5w1 - odbiorniki dużego zasięgu o telemetrii nie wspomnę.

Odbiorniki firmowe Jumper ok.50 zł/szt. Aparatura ok.600-700 zł oczywiście drążki na czujnikach halla , otwarte oprogramowanie opentx

https://www.jumper-b2b.com/jumper-t16-pro-hall-gimbal-open-source-built-in-module-multi-protocol-radio-transmitter-24g-16ch-43ampquot-lcd-p0043.html

Opublikowano

Co jakiś czas pojawiają się nowelizacje oprogramowania wprowadzające nowe funkcjonalności aparatury ,

również możesz programować do woli swoje ustawienia praktycznie bez żadnych ograniczeń. Oczywiście programowanie oraz ustawienia