d9Jacek Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 33 minuty temu, Granacik napisał: Tu mógłby być elektrozawór normalnie zamknięty. Błazej, nie mnóż bytów ponad potrzeby?... im bardziej skomplikowany układ tym większe mozliwości awarii i pojawienia sie usterki - wszystkie piramidy technologiczne tego doświadczają. Bierzesz cisnienie z tłumika, bo to najprostsza sprawa -dodatkowa rurka miedziana z zaworem, obojętne takim jak z linku czy takim o którym pisałem ; do FF. Jedno małe serwo i to działa -otwierasz zawór cisnienie w zbiorniku powoduje wypływ paliwa przez rurke skierowaną do gardzieli gaznika. Paliwo zalewa gaznik , silnik gasnie i uzyskujesz to co chciałes.....finito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 6 godzin temu, d9Jacek napisał: Błazej, nie mnóż bytów ponad potrzeby A gdzieżby! Podsunąłeś mi genialnie proste rozwiązanie. Z wyjścia paliwa ze zbiornika tróniczek. Jeden koniec do gaźnika a na drugi wężyk przez elektrozawór normalnie zamknięty rurka zalewowa. Czysto, prosto. Chyba nie zostaje mi nic innego tylko zamówić jakieś elektrozaworki i przeprowadzić testy na wytrzymałość na paliwo. Do mojego powrotu z delki powinny dotrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 4 minuty temu, Granacik napisał: .....elektrozawór.... ale żes sie na ten elektrozawór uparł ... na gwizdek Ci on ?????? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Bo czysto, prosto i elegancko. W końcu mamy XXI wiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioch Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Ja w swoich łódkach spalinowych gdy korzystałem z prostego nadajnika pistoletowego ustawiałem wolnego obroty gdy cyngiel był w neutrum , przepustnica delikatnie otwarta. Naciskam cyngiel i silnik wchodzi na max. obroty. Puszczam cyngiel silnik wchodzi na wolne obroty.Całkowita regulacja obrotów połową ruchu serwa. Odpycham cyngiel serwo domyka całkowicie przepustnicę i silnik gaśnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi