Skocz do zawartości

BMW M3 GTR z Kolekcji Radio control


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam ten model z tytułu i mam taki problem, przepala mi żarniki w świecach, pojeżdżę około 5 minut i świeca nadaje się do wyrzucenia, używam paliwa big Bang 16%nitro 10% oleju, miałem już kilka świec rożnych firm oraz 2 oryginalne, każda z nich padła, czemu? Oraz są z nim problemy bo bardzo ciężko odpala, nie ma siły, tak jak by się dusił... Co może mu dolegać? Proszę o pomoc oraz jak możecie to dajcie link do świecy która da rade, bo aktualnie nie mam żadnej wszystkie padły ;/ Jak będzie jakaś konfiguracja gaźnika itp. to piszcie prostym językiem bo w modelarstwie jestem zielony :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że to paliwo ma 10% oleju?Bo jeszcze nie spotkałem takiego,minimum jakie widziałem to 17%, tym bardziej że w samochodach jest gorsze chłodzenie niż w samolotach.

edit: oglądałem oferty ,faktycznie do samochodów jest 10%oleju. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że to paliwo ma 10% oleju?

 

Na to wygląda że paliwa dedykowane do silników samochodowych mają zawartość oleju w granicach 10-13% :D Dlatego ważne jest aby stosować paliwa dedykowane do danego typu silnika a nie lać to co jest akurat pod ręką. Paliwa do różnych silników lotniczych też różnią się składem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem możne gaźnik za dużo leje paliwa, świeca się przegrzewa i żarnik pada, jak się reguluje gaźnik w tego typu modelach?

 

Dziękujemy za to że nie chcesz nam nic napisać o marce, pojemności itp. - oczywiście znowu trzeba być jasnowidzem. No ale co tam... jest zawsze google.... wyszło że to o ten silnik chodzi: PRO 12 BZX

 

Dalej w pisując w google zapytanie "regulacja samochodowego silnika rc" otrzymałem taki wynik: http://www.modelehobby.pl/tab.php/tab_id/6

 

Na temat tej kolekcji napisano w internecie już sporo. Przeszukaj trochę, google nie gryzie.