Eryk Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 a ja sie zastanawiam, czy w tych skrzydełkach są w ogóle jakieś pręty czy płaskowniki służące za dźwigar? czy wszystko sie trzyma na EPePie?
Osa Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 a ja sie zastanawiam, czy w tych skrzydełkach są w ogóle jakieś pręty czy płaskowniki służące za dźwigar? czy wszystko sie trzyma na EPePie? W pierwszym poście tego tematu masz wszystko.... oj nie doczytałeś dokładnie.....
Eryk Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 :oops: no rzeczywiście, filmem się za mocno przejąłem. dziękuje
Gość miszczu Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Ciekawe czy dobrze się domyślam co kombinuje Marian z Piotrkiem My nic nie kombinujemy, grzeczni jesteśmy :wink: P S fakt to XP-75. zadnych węgli w nim nie ma (niestety z czasem co raz więcej CA).
Wodzu 7 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 W przyszły łykend tj.21-22.02.09 w Warszawie w hali OSiR-u na Bemowie przy ul.Obrońców Tobruku 40 odbędą się Mistrzostwa Polski Modeli Halowych w klasach:AeroMusical,Akrobacja i Wyścig.Loty są przewidziane w sobotę 18-21 i w niedzielę 9-17.Planujemy razem z kolegami w wolnych chwilach zrobić parę pokazów walk ESA-mi w hali.Przywieziemy też parę zestawów takich modeli.Serdecznie zapraszam.Wojtek.
mammuth Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Hej. Wlasnie uzbrajam swojego kombata i mam maly dylemat - ktory z ponizszych silnikow wybrac: pierwszy czy drugi - Model nie bedzie sluzyl do walk tylko do polatania na hali czyms nierozbijalnym. - Sklaniam sie w kierunku tego 2900KV - jako, ze mam taki luzem , ten o KV 1700 mam przeznaczony do shocka :? Jakies sugestie?
TooM Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Wydaje mi się że ten mocniejszy byłby lepszy.Piotrek latał na 80W TP i było znośnie a teraz ma taki http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6547&Product_Name=TURNIGY_2204-14T_19g_Outrunner i jest super. Śmigło 8x4 Taki sam silnik stosuje Wodzu7
mammuth Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Dobra - zostawie tego 2900KV w micro delcie i zanabede dodatkowy 1700KV :cry: do tego regulator :cry: i pewnie pincet innych rzeczy - az strach do sklepu jechac aha - mam zamiar latac na flight power 400 mah 350 mah i kokam 450mah, aby maksymalnie na wadze zejsc. Jedyne malowanie to bedzie kabinka pilota (2 trojkaty ) Sprawdzaliscie jak sie sprawdza system pull pull w takim nieusztywnionym modelu ? - mam zle przeczucia, ze mi :ass: za ciezki wyjdzie jak zastosuje oryginalny popychacz :?
Wodzu 7 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 Spokojnie.Model z silnikiem Turnigy-19 g,reglerem 10 A,pakietem 2S-450 mAh Dualski,odbiornikiem Jeti 5 i serwami 9 g-3 szt waży 192 g i lata bardzo dobrze w pełnym zakresie prędkości.Pozdrawiam Wojtek.
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Ok. dzis odbyl sie oficjalny oblot mojego combacika w wersji lekkiej. Silnik zgodnie z sugestia TooM, jak i Miszcza - HACKER A10-9L orGWS EP0843 Zasilanie Flight Power evo 20 400 mAh, Flight Power evo light 300 mAh oraz Kokam 450 mAh Serwa 3x esky 9g. Waga do lotu w tej konfiguracji zaczyna sie od 159 gram "az" do 180 gram. - w sumie polatalem lacznie z pol godzinki - oblot odbyl sie na mojej ulubionej gorce Castle Hill - jako, ze pogoda w koncu byla prawie bezwietrzna :shock: Namiary na gorke - http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=castle+hill+huddersfield&sll=-33.732335,151.005535&sspn=0.084657,0.181961&g=castle+hill&ie=UTF8&ll=53.623117,-1.770419&spn=0.001887,0.005686&t=h&z=18 Jak przewidzialem ogon jest za ciezki ratowalem sie trymerem wysokosci - nawet najciezsza bateria nie wywazyla poprawnie - nic to frajde mialem olbrzymia. Niestety zabawe psul nieco (naprawde maly) wiatr - w sumie teren "zaglowy" jest - wiec model nosilo momentami w gore - dlatego zanim zmienie wywazenie polatam jeszcze na czyms plaskim aby sie upewnic . Niestety nie mam usztywnionego ogona :wall: - wiec chybocze sie on nieco - plaskowniki weglowe juz czekaja na wklejenie. Pomijam fakt wyrwania dzwigni od steru wysokosci (zapewne w czasie transportu) - naprawa odbyla sie podczas rozwijania linek do latawca dla corki Model nie pomalowany - wieczorem wstawie zdjecia .
Wodzu 7 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 He,he.Mammuth a co Ty będziesz oblatywać w grudniu?Chyba jakiegoś jet'a!Pozdrawiam Wojtek.
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 He,he.Mammuth a co Ty będziesz oblatywać w grudniu?Chyba jakiegoś jet'a!Pozdrawiam Wojtek. Zlosliwcze - ja tu czekam na achy i ochy i inne zachwyty, a Ty mnie tak ...? Prawda taka, ze czasu na latanie malo - jak juz jest chwila to pogoda fatalna albo hala odwolana Ale idzie do mnie KI - to bede mial w normalnej wersji tez znowu poprzednik zostal potrzaskany o powyzsza gore - sprawdzalem w jak silny wiatr mozna focke wulfem latac A oblatywac to pewnie jeta bede :lol2: - jeden juz od dawna czeka na dokonczenie :roll: :oops:
Ładziak Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Jakie ochy, jak fot nie ma? Miały być, a nie ma! Nie ma! Obiecanki cacanki... :evil:
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Jak wstawie fotki - to ochow na pewno nie bedzie :evil: Beda beda fotki - tylko malzonke moja musze do lozka wyslac - wykrasc sie pozniej z loza owego do kuchni na nocnego papieroska, pstryknac i wstawic. Ty myslisz, ze to takie proste jest... EDIT: Zdjecia dla Ladziaka - zanim znow zacznie marudzic, ze ich nie ma Na zdjeciu wspomniany silniczek - mocowany na dosc grubym klocku balsowym (tak Tomku - to o tym klocku wspominalem kiedys XD ) - czemu taki gruby ? Smiglo jest na prop saverze - wiec jakby sie pochylilo - to jest mniejsza szansa na zachaczenie o EPP - poza tym chcialem jak najbardziej zmniejszyc ryzyko dociazania przodu olowiem. Widok ogolny - wstawilem na wypadek jakby ktos nie widzial jeszcze nigdy bialego niepomalowanego ESA Wzmocnienie z nici kevlarowej zalanej CA - jednak na szalone latanie na zewnatrz to nieco za malo - widoczne bylo spore uginanie sie skrzydel przy nurkowaniu i gwaltownym zaciagnieciu wysokosci. Zasilanie - wspomniane juz wczesniej Flight powery i Kokam. Tak wiec zdjecia sa - jakies marudzenie przy nich tez - Ladzia z glowy mam :faja:
Gość miszczu Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 widoczne bylo spore uginanie sie skrzydel przy nurkowaniu i gwaltownym zaciagnieciu wysokosci. Jak duże? Jeśli zanurkujesz i mocno zaciągniesz ster wysokości to normalne że ESA halowe mocno "podwinie" skrzydła. Jak kiedyś wsadziliśmy do takiego modelu pakiet 1350mAh 11.1V to skrzydła wyginały się na 2 wysokości kadłuba jak nie więcej :devil: EDIT: Zapomnaiłem... Oh jaki ładny
mammuth Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 wyginały się na 2 wysokości kadłuba jak nie więcej :devil: No moze nie az tak, ale jednak - jako, ze latalem w miejscu gdzie wystepuja turbulencje - to mialem obawy, ze jak wygiecie zablokuje mi lotki to przywale - o model sie nie boje ale tubylcy jednak laza jak swiete krowy - zawsze tam gdzie sie najlepiej lata :roll: - na okrzyk - Landing - podbiegaja z tysiacem pytan - nie baczac na to, ze model jeszcze w powietrzu :crazy: EDIT: Zapomnaiłem... Oh jaki ładny dziekuje slicznie :faja: - spedzilem nad nim prawie rok (niemal nonstop), ale jak widac warto bylo o_O (no dobra - moze ze 3 godzinki)
Gość miszczu Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 No moze nie az tak, ale jednak - jako, ze latalem w miejscu gdzie wystepuja turbulencje - to mialem obawy, ze jak wygiecie zablokuje mi lotki to przywale A jak mocno się wyginają? Jeśli na ~1/2 wysokosć kadłuba lub nawet troche więcej to normalne.
mammuth Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Ugiecie bylo cirka about - 10 cm. ale wiesz jak to z ocena w locie jest.
qbacz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Hej chłopaki! Latacie w tym roku na hali w Grodkowie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.