Eryk Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 a ja sie zastanawiam, czy w tych skrzydełkach są w ogóle jakieś pręty czy płaskowniki służące za dźwigar? czy wszystko sie trzyma na EPePie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 a ja sie zastanawiam, czy w tych skrzydełkach są w ogóle jakieś pręty czy płaskowniki służące za dźwigar? czy wszystko sie trzyma na EPePie? W pierwszym poście tego tematu masz wszystko.... oj nie doczytałeś dokładnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 :oops: no rzeczywiście, filmem się za mocno przejąłem. dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Ciekawe czy dobrze się domyślam co kombinuje Marian z Piotrkiem My nic nie kombinujemy, grzeczni jesteśmy :wink: P S fakt to XP-75. zadnych węgli w nim nie ma (niestety z czasem co raz więcej CA). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 W przyszły łykend tj.21-22.02.09 w Warszawie w hali OSiR-u na Bemowie przy ul.Obrońców Tobruku 40 odbędą się Mistrzostwa Polski Modeli Halowych w klasach:AeroMusical,Akrobacja i Wyścig.Loty są przewidziane w sobotę 18-21 i w niedzielę 9-17.Planujemy razem z kolegami w wolnych chwilach zrobić parę pokazów walk ESA-mi w hali.Przywieziemy też parę zestawów takich modeli.Serdecznie zapraszam.Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Hej. Wlasnie uzbrajam swojego kombata i mam maly dylemat - ktory z ponizszych silnikow wybrac: pierwszy czy drugi - Model nie bedzie sluzyl do walk tylko do polatania na hali czyms nierozbijalnym. - Sklaniam sie w kierunku tego 2900KV - jako, ze mam taki luzem , ten o KV 1700 mam przeznaczony do shocka :? Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Wydaje mi się że ten mocniejszy byłby lepszy.Piotrek latał na 80W TP i było znośnie a teraz ma taki http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6547&Product_Name=TURNIGY_2204-14T_19g_Outrunner i jest super. Śmigło 8x4 Taki sam silnik stosuje Wodzu7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Dobra - zostawie tego 2900KV w micro delcie i zanabede dodatkowy 1700KV :cry: do tego regulator :cry: i pewnie pincet innych rzeczy - az strach do sklepu jechac aha - mam zamiar latac na flight power 400 mah 350 mah i kokam 450mah, aby maksymalnie na wadze zejsc. Jedyne malowanie to bedzie kabinka pilota (2 trojkaty ) Sprawdzaliscie jak sie sprawdza system pull pull w takim nieusztywnionym modelu ? - mam zle przeczucia, ze mi :ass: za ciezki wyjdzie jak zastosuje oryginalny popychacz :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Spokojnie.Model z silnikiem Turnigy-19 g,reglerem 10 A,pakietem 2S-450 mAh Dualski,odbiornikiem Jeti 5 i serwami 9 g-3 szt waży 192 g i lata bardzo dobrze w pełnym zakresie prędkości.Pozdrawiam Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubieh1 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 też latamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Ok. dzis odbyl sie oficjalny oblot mojego combacika w wersji lekkiej. Silnik zgodnie z sugestia TooM, jak i Miszcza - HACKER A10-9L orGWS EP0843 Zasilanie Flight Power evo 20 400 mAh, Flight Power evo light 300 mAh oraz Kokam 450 mAh Serwa 3x esky 9g. Waga do lotu w tej konfiguracji zaczyna sie od 159 gram "az" do 180 gram. - w sumie polatalem lacznie z pol godzinki - oblot odbyl sie na mojej ulubionej gorce Castle Hill - jako, ze pogoda w koncu byla prawie bezwietrzna :shock: Namiary na gorke - http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=castle+hill+huddersfield&sll=-33.732335,151.005535&sspn=0.084657,0.181961&g=castle+hill&ie=UTF8&ll=53.623117,-1.770419&spn=0.001887,0.005686&t=h&z=18 Jak przewidzialem ogon jest za ciezki ratowalem sie trymerem wysokosci - nawet najciezsza bateria nie wywazyla poprawnie - nic to frajde mialem olbrzymia. Niestety zabawe psul nieco (naprawde maly) wiatr - w sumie teren "zaglowy" jest - wiec model nosilo momentami w gore - dlatego zanim zmienie wywazenie polatam jeszcze na czyms plaskim aby sie upewnic . Niestety nie mam usztywnionego ogona :wall: - wiec chybocze sie on nieco - plaskowniki weglowe juz czekaja na wklejenie. Pomijam fakt wyrwania dzwigni od steru wysokosci (zapewne w czasie transportu) - naprawa odbyla sie podczas rozwijania linek do latawca dla corki Model nie pomalowany - wieczorem wstawie zdjecia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 He,he.Mammuth a co Ty będziesz oblatywać w grudniu?Chyba jakiegoś jet'a!Pozdrawiam Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 He,he.Mammuth a co Ty będziesz oblatywać w grudniu?Chyba jakiegoś jet'a!Pozdrawiam Wojtek. Zlosliwcze - ja tu czekam na achy i ochy i inne zachwyty, a Ty mnie tak ...? Prawda taka, ze czasu na latanie malo - jak juz jest chwila to pogoda fatalna albo hala odwolana Ale idzie do mnie KI - to bede mial w normalnej wersji tez znowu poprzednik zostal potrzaskany o powyzsza gore - sprawdzalem w jak silny wiatr mozna focke wulfem latac A oblatywac to pewnie jeta bede :lol2: - jeden juz od dawna czeka na dokonczenie :roll: :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Jakie ochy, jak fot nie ma? Miały być, a nie ma! Nie ma! Obiecanki cacanki... :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Jak wstawie fotki - to ochow na pewno nie bedzie :evil: Beda beda fotki - tylko malzonke moja musze do lozka wyslac - wykrasc sie pozniej z loza owego do kuchni na nocnego papieroska, pstryknac i wstawic. Ty myslisz, ze to takie proste jest... EDIT: Zdjecia dla Ladziaka - zanim znow zacznie marudzic, ze ich nie ma Na zdjeciu wspomniany silniczek - mocowany na dosc grubym klocku balsowym (tak Tomku - to o tym klocku wspominalem kiedys XD ) - czemu taki gruby ? Smiglo jest na prop saverze - wiec jakby sie pochylilo - to jest mniejsza szansa na zachaczenie o EPP - poza tym chcialem jak najbardziej zmniejszyc ryzyko dociazania przodu olowiem. Widok ogolny - wstawilem na wypadek jakby ktos nie widzial jeszcze nigdy bialego niepomalowanego ESA Wzmocnienie z nici kevlarowej zalanej CA - jednak na szalone latanie na zewnatrz to nieco za malo - widoczne bylo spore uginanie sie skrzydel przy nurkowaniu i gwaltownym zaciagnieciu wysokosci. Zasilanie - wspomniane juz wczesniej Flight powery i Kokam. Tak wiec zdjecia sa - jakies marudzenie przy nich tez - Ladzia z glowy mam :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 widoczne bylo spore uginanie sie skrzydel przy nurkowaniu i gwaltownym zaciagnieciu wysokosci. Jak duże? Jeśli zanurkujesz i mocno zaciągniesz ster wysokości to normalne że ESA halowe mocno "podwinie" skrzydła. Jak kiedyś wsadziliśmy do takiego modelu pakiet 1350mAh 11.1V to skrzydła wyginały się na 2 wysokości kadłuba jak nie więcej :devil: EDIT: Zapomnaiłem... Oh jaki ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 wyginały się na 2 wysokości kadłuba jak nie więcej :devil: No moze nie az tak, ale jednak - jako, ze latalem w miejscu gdzie wystepuja turbulencje - to mialem obawy, ze jak wygiecie zablokuje mi lotki to przywale - o model sie nie boje ale tubylcy jednak laza jak swiete krowy - zawsze tam gdzie sie najlepiej lata :roll: - na okrzyk - Landing - podbiegaja z tysiacem pytan - nie baczac na to, ze model jeszcze w powietrzu :crazy: EDIT: Zapomnaiłem... Oh jaki ładny dziekuje slicznie :faja: - spedzilem nad nim prawie rok (niemal nonstop), ale jak widac warto bylo o_O (no dobra - moze ze 3 godzinki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No moze nie az tak, ale jednak - jako, ze latalem w miejscu gdzie wystepuja turbulencje - to mialem obawy, ze jak wygiecie zablokuje mi lotki to przywale A jak mocno się wyginają? Jeśli na ~1/2 wysokosć kadłuba lub nawet troche więcej to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ugiecie bylo cirka about - 10 cm. ale wiesz jak to z ocena w locie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Hej chłopaki! Latacie w tym roku na hali w Grodkowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.