Irek M Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 Witam Postanowiłem umiescić tu krótki film ze startu i lądowania Vicomte. Jesli się przyjmie to jest jeszcze z lotu filmik. http://video.google.pl/videoplay?docid=-4924643926716513983 02.09.06 dodaję drugi filmik, nie tak dobry jak pierwszy, wiecie - trudno pilotować model jedną reka a w drugiej trzymać aparat... :wink: http://video.google.pl/videoplay?docid=-5986237689600009475
MareX Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Bardzo piknie, Panie Irek! Ja też chcę taki model . A gdzie to sie kupuje?...
qba Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 To sie robi a nie kupuje kupne tak ladine nielataja
MareX Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Skoro tak Pan mówisz, Panie Qpa, to se zrobie Tylko z Irkiem o planach muszę popertraktować. Pewnikiem się z nim dogadam, bo dobry chłop z niego Tylko kiedy te wszystkie inne "letadla" ulotnię? To jest pytanie!
Irek M Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 Hey... Pertraktacje byłyby barrrrrrrrrdzo trudne bo plany to raczej rysunki montażowe. O ile skrzydło to nie ma problemu z wykonaniem, natomiast pewne problemy zzelementami kadłuba jak część (klocek) w którym opiera się natarcie skrzydła czy maska silnika. Ale to drobiazgi , które można samodzielnie inaczej rozwiązać. Model chyba jest jeszcze w ofercie, nie pamiętam tylko który sklep.
Diakon Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Mnie się podoba ta czacha na sterze kieunku :wink: . Ogólnie ładne filmiki (no i model!).
Irek M Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 Czaszka to mój wymysł, ale zapożyczony od innego modelu samolotu. W oryginale miał ją na swym sterze kier. Nieuport 17 i chyba Morane-Saulnier N w lotnictwie rosyjskim (XXI Awiaotried).
Irek M Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 Kolejny filmik z lotu Vicomta. Troszkę gorszy bo operator aparatu miał inna wizję filmowania niż moja http://video.google.pl/videoplay?docid=-3186956834365846576
Irek M Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Dla sympatyków staroci : przelot na małym pułapie ; http://video.google.pl/videoplay?docid=1102709016630490076 dwa lądowania, z ktorych jedno tragiczne; http://video.google.pl/videoplay?docid=187955092664616440 http://video.google.pl/videoplay?docid=2741076777909757407 Model cały.
ADAM_GDA Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 To drugie lądowanie też nie było takie złe. Warunki pogodowe były jednak bardzo ciężkie. Słychać przecież jak silny byl wiatr. Pozdrawiam
Irek M Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 I jeszcze jeden filmik. http://video.google.pl/videoplay?docid=-3402706826199799494&q=Vicomte
Irek M Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Tak, Linowiec. Nie daa się tego nie zauważyć :devil: Juto start Fokkera nareszcie.
Irek M Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2007 No i nastąpiło to co nie mialo nastąpić....model stracił swego 2suwa. Zastąpiło go nowe serce... :rotfl:
eze Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 Tez jestem ciekaw jak sprawują sie 4 suwy asp.?? Jakies wrazenia?
Irek M Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Opublikowano 8 Lipca 2007 Od samego początku silnik sprawował się bardzo dobrze, jednak tylko do czasu aż zacząłem kręcić w nim czym się da :rotfl: . Teraz po ponownym wyregulowaniu chodzi bardzo dobrze, nawet na paliwie Arcticglow 5%, na którym wcześniej nie chciał pracować.
eze Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 ceny silnikow sa bardzo dobre w poruwnaniu z konkurencją.A jak z regulacją nie sprawiają kłopotów i nie zabierają dużo czasu??
Irek M Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Opublikowano 9 Lipca 2007 Własnie napisałem, że jak nie kręcisz w nim tego co nie trzeba to chodzi bardzo dobrze. możesz przeczytać o tym w dziale Silniki spalinowe, ASP FS 61.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.