sp350D Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 Podchodzę do budowy sporego modelu z EPP. Samolot będzie miał centropłat z dwoma silnikami po obu stronach kadłuba i .... nie zmieści się do samochodu. Najchętniej zrobiłbym dzielone w dwu miejscach skrzydło. Centropłat na stałe poklejony z kadłubem, a oddzielane zewnętrzne części skrzydła (za silnikami). Zastanawiam się jak wykonać łączenie skrzydła z pianki. Dam bagnety węglowe w kieszeni laminowanej, kołki ustalające i nie bardzo mam pomysł jak to zabezpieczyć przed rozsunięciem się w powietrzu. Może zechcielibyście się podzielić sprawdzonym rozwiązaniem? Ciekaw jestem też jak można ładnie rozwiązać łączenie przewodów do serwa lotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 Płytki z twardej balsy, wklej w obie cześci na zasuwkę i skręć nylonową śrubą. Tak zrobiłem w Ił-28 Na zdjęciu brakuje jeszcze jednej rurki, głównego dźwigara. Jak widać przewody mam łączone po prostu na złączkę a w skrzydle jest kieszonka, że jak to złożyłem to kabelki były w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp350D Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 W sumie dałem 2 bagnety z rurek węglowych 6mm w kieszeniach z rurek ABS i twardą balsę na końcach części skrzydła. Kabelki do serw i przedłużacze w kieszeniach wewnątrz płata. Połączenie sklejka 1mm, skręcana na plastikowe śruby M3 i nakrętki kłowe. Wszystkie rowki docelowo wypełnię EPP i przeszlifuję. Część będzie pod gondolą silnika. Widok od spodu płata: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi