pacek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 jako, że jakiś czas temu nabyłem używkę mvvs 3,5 trzeba było mu znależć miejśce do pracy, udało mi się nabyć za rozsądne pieniądze w cyberfly me 109, nie chciałem robić go w krzyże wybór padł na szwajcarie (choć tam napewno nie było wersji h), wygłąda troche jak karetka pogotowia ale co tam udało mi się go dziś ulotnić ;D w sumie ok ma potencjał, tylko silnik troche nie do końca kęcił jak by się można spodziewać, ale nie było czasu na zbyt długie regulacje, bo potem nie było by czym drążków trzymać (troche zimno). na śmigle 9/4 i paliwie sport 5% nitro w porywach było 14800, a w locie pracował niezbyt równo, będzie cieplej to się troche pobawię. z niecierpliwością czekam na pierwszy lot bojowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Fiu fiu, no takiego mesera to chyba faktycznie nie było! Co do silnika to to nie oes aby od razu wszystko było różowo . Musisz z nim spokojnie rozmawiać i może dojdziecie do porozumienia . Paliwo lej zwykłe duraglo bez nitro. Nitro nie pomaga jeśli kompresja jest prawidłowa. Spróbuj na innej świecy, to co masz to pewnie novarossi 5, ona jest dobra na lato, na zimę można dawać os 3, chyba że silnik naprawdę mocny to zimniejszą, ja próbowałem ale się wychładzał i chodził tylko z grzałką. Skup się na razie na wysokich obrotach i ustawiaj go na lekkim przelaniu, jak nie chce wchodzić na obroty kręć prawą igłą aż dostanie przejścia, taka regulacja na szybko, w poziomie nie musi mieć przejścia, liczy się to aby miał pełny gwizdek przy przeciążeniach. Standardowy mv powinien kręcić około 15,3 -15,5. A dokręcić go do 16k też się da, robiłem różne kombinacje i starego grata, prawie bezkompresyjnego i z wywaloną panewką korbowodową i sworzniem udało sie doprowadzić do 15,9. Poza tym właśnie zauważyłem że masz tłumok od 2,5 ccm. W tym od 3,5 króciec idzie do przodu i jest rura jest dłuższa. Zmierz długość to jeszcze sprawdzimy dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 rura część walcowa ma 11 cm a całość ok 14, na fotach w cyberfly krócieć w 3,5 był tak jak u mnie, ale się nie upieram Janek napisał: no takiego mesera to chyba faktycznie nie było! no pisałem że ne było, bo wersja H to tylko chyba u Niemców latała, a moja wersja malowania to taka luźna interpretacja różnych szwajcarskich malowań, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio98 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam. Czy na 3 zdjęciu model ma założone jakieś inne skrzydło niż na 2 ?? Czy mi się tylko tak wydaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 skrzydło to samo, tylko niepohamowana chęć oblotu spowodowała, że nie wszystko jest domalowane do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Kondzio'wi chodziło chyba o to, że skrzydło na 3 fotce nie ma tego samego obrysu co na 2 fotce - czyli nie jest trapezowe. 3 fotka daje takie złudzenie jak gdyby skrzydło było prostokątne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 3 fotka daje takie złudzenie jak gdyby skrzydło było prostokątne. jeśli o to, to tylko złudzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Gadałem już z Arkiem, ale dopiszę jeszcze dla porządku - tłumik wymiarowo jest jak od 3,5 (11x3cm walec, w 2,5 9,5x3cm), ale króciec jest w przód co je odróżnia od tego na zdjęciach Arka. Sory za zamieszanie, okazuje się że jest wiele wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Bardzo ładny Meser ... ja zamierzam przez ten sezon ostro ćwiczyć w kombacie i na następny rok coś sie pojeździ po zawodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio98 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Kondzio'wi chodziło chyba o to, że skrzydło na 3 fotce nie ma tego samego obrysu co na 2 fotce - czyli nie jest trapezowe. 3 fotka daje takie złudzenie jak gdyby skrzydło było prostokątne. Dzięki , teraz kumam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.