Skocz do zawartości

bf 109 h


pacek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jako, że jakiś czas temu nabyłem używkę mvvs 3,5 trzeba było mu znależć miejśce do pracy, udało mi się nabyć za rozsądne pieniądze w cyberfly me 109, nie chciałem robić go w krzyże wybór padł na szwajcarie (choć tam napewno nie było wersji h), wygłąda troche jak karetka pogotowia ale co tam :D

 

a3155dab989478c8.jpg

 

2b53fd8a4be59882.jpg

 

3b9f34f5ff99f708.jpg

 

udało mi się go dziś ulotnić ;D w sumie ok ma potencjał, tylko silnik troche nie do końca kęcił jak by się można spodziewać, ale nie było czasu na zbyt długie regulacje, bo potem nie było by czym drążków trzymać (troche zimno). na śmigle 9/4 i paliwie sport 5% nitro w porywach było 14800, a w locie pracował niezbyt równo, będzie cieplej to się troche pobawię.

 

z niecierpliwością czekam na pierwszy lot bojowy :D

Opublikowano

Fiu fiu, no takiego mesera to chyba faktycznie nie było! :)

 

Co do silnika to to nie oes aby od razu wszystko było różowo :). Musisz z nim spokojnie rozmawiać i może dojdziecie do porozumienia :).

 

Paliwo lej zwykłe duraglo bez nitro. Nitro nie pomaga jeśli kompresja jest prawidłowa. Spróbuj na innej świecy, to co masz to pewnie novarossi 5, ona jest dobra na lato, na zimę można dawać os 3, chyba że silnik naprawdę mocny to zimniejszą, ja próbowałem ale się wychładzał i chodził tylko z grzałką.

 

Skup się na razie na wysokich obrotach i ustawiaj go na lekkim przelaniu, jak nie chce wchodzić na obroty kręć prawą igłą aż dostanie przejścia, taka regulacja na szybko, w poziomie nie musi mieć przejścia, liczy się to aby miał pełny gwizdek przy przeciążeniach. Standardowy mv powinien kręcić około 15,3 -15,5. A dokręcić go do 16k też się da, robiłem różne kombinacje i starego grata, prawie bezkompresyjnego i z wywaloną panewką korbowodową i sworzniem udało sie doprowadzić do 15,9.

 

Poza tym właśnie zauważyłem że masz tłumok od 2,5 ccm. W tym od 3,5 króciec idzie do przodu i jest rura jest dłuższa. Zmierz długość to jeszcze sprawdzimy dokładnie.

Opublikowano

rura część walcowa ma 11 cm a całość ok 14, na fotach w cyberfly krócieć w 3,5 był tak jak u mnie, ale się nie upieram :D

 

Janek napisał: no takiego mesera to chyba faktycznie nie było!

 

no pisałem że ne było, bo wersja H to tylko chyba u Niemców latała, a moja wersja malowania to taka luźna interpretacja różnych szwajcarskich malowań, :)

Opublikowano

Kondzio'wi chodziło chyba o to, że skrzydło na 3 fotce nie ma tego samego obrysu co na 2 fotce - czyli nie jest trapezowe. 3 fotka daje takie złudzenie jak gdyby skrzydło było prostokątne.

Opublikowano

Gadałem już z Arkiem, ale dopiszę jeszcze dla porządku - tłumik wymiarowo jest jak od 3,5 (11x3cm walec, w 2,5 9,5x3cm), ale króciec jest w przód co je odróżnia od tego na zdjęciach Arka. Sory za zamieszanie, okazuje się że jest wiele wersji.

Opublikowano
Kondzio'wi chodziło chyba o to, że skrzydło na 3 fotce nie ma tego samego obrysu co na 2 fotce - czyli nie jest trapezowe. 3 fotka daje takie złudzenie jak gdyby skrzydło było prostokątne.

 

Dzięki , teraz kumam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.