macfis Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam! Nie dawno zakupiłem silnik TOWER PRO BM2406-32. Jestem zielony w tych sprawach i nie znam fachowych pojęć. Chciałbym oś silnika przełożyć tak aby wystawała z drugiej strony jak na rysunku. Siedziałem na tym forum, kilku innych i na google z 2 godziny i i tak nic nie znalazłem.
f-150 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Proste jak drut.Oprócz sieci trzeba też czasami ruszyć tym szarym czymś pod czupryną.Odkręcasz dwa robaczki,ściągasz wirnik,wyciągasz oś.Do szczęścia jest ci jeszcze potrzebne mocowanie(kołnierz) skręcane na robaczka(np.do mocowania kół).Wkładasz oś odwrotnie na wycięciu osi mocujesz ten kołnierz od strony łożyska.Zakładasz wirnik i odznaczasz miejsce w którym wypadają robaczki mocujące wirnik,pilnikiem wykonujesz lekkie spłaszczenie aby po wkręceniu śruby nie obróciły się na wale.I po temacie.Mam tak przełożone dwa silniki.Roboty na max.20min.
macfis Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Tak zrobiłem odkręciłem te robaczki tylko mam problem z wyciągnięciem osi. Ciągnąć na siłę? Czy może jest na to jakiś sposób?
f-150 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Z tego co pamiętam to chyba jest dodatkowo montowana na treadlocku,Trzeba ją delikatnie wybić czymś cieńszym. Ten kołnierz ja akurat zrobiłem z orczyka który miał taki nitowany kołnierz.Ma to tą zaletę że po spiłowaniu pozostał niewielki karb który idealnie oparł się na łożysku.Stosując mocowanie do kół będziesz musiał dodatkowo założyć podkładkę aby kołnierz opierał się tylko na wewnętrznej szalce łożyska inaczej będzie buba
pawel4090 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam, czy kolega zdjął seger oraz wyjął z tyłu taka cienką delikatna podkładkę , praktycznie jej nie widać. Potem delikatnie stukając powinna wyjść, jak już kolega wcześniej napisał.
macfis Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Już zrobiłem i jest ok. Dziękuję za pomoc.
Wojtass_nt Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Żeby wyjąć ośkę musisz odkręcić 2 robaczki na rotorze czyli te z samego przodu. Później wybijasz ośkę- powinna wyjść delikatnie lub z małą pomocą jakiegoś "pukacza". Reszta tak jak opisał madrian edit: Aa napisaliśmy w tym samym czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.