Skocz do zawartości

TOWER PRO BM2406-32 Jak przełożyć oś?


macfis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Nie dawno zakupiłem silnik TOWER PRO BM2406-32. Jestem zielony w tych sprawach i nie znam fachowych pojęć. Chciałbym oś silnika przełożyć tak aby wystawała z drugiej strony jak na rysunku. Siedziałem na tym forum, kilku innych i na google z 2 godziny i i tak nic nie znalazłem.

 

 

5e9a72c865b21406.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste jak drut.Oprócz sieci trzeba też czasami ruszyć tym szarym czymś pod czupryną.Odkręcasz dwa robaczki,ściągasz wirnik,wyciągasz oś.Do szczęścia jest ci jeszcze potrzebne mocowanie(kołnierz) skręcane na robaczka(np.do mocowania kół).Wkładasz oś odwrotnie na wycięciu osi mocujesz ten kołnierz od strony łożyska.Zakładasz wirnik i odznaczasz miejsce w którym wypadają robaczki mocujące wirnik,pilnikiem wykonujesz lekkie spłaszczenie aby po wkręceniu śruby nie obróciły się na wale.I po temacie.Mam tak przełożone dwa silniki.Roboty na max.20min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to chyba jest dodatkowo montowana na treadlocku,Trzeba ją delikatnie wybić czymś cieńszym.

Ten kołnierz ja akurat zrobiłem z orczyka który miał taki nitowany kołnierz.Ma to tą zaletę że po spiłowaniu pozostał niewielki karb który idealnie oparł się na łożysku.Stosując mocowanie do kół będziesz musiał dodatkowo założyć podkładkę aby kołnierz opierał się tylko na wewnętrznej szalce łożyska inaczej będzie buba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie