eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Zwracam sie z zapytaniem do bardziej doswiadczonych lataczy.Otoz mam zamiar w najblizszym czasie sklicic takie o cacko.Tzn model esa prawdopodobnie Mig 3 z cyberfly Dodatkowo silnik ap 1cm3 ok 60 g 3 serwa hxt 5 gramowe i 2 9 gramowe ok 25 g pakiet sanyo AAA ok 50g mikro odbiornik corona 4kanal 12 g zbiornik paliwa 55ml ok 55 g Co daje ok 200 gram w calosci Czy ktos cos takiego juz widzial latal ogladal . Czy to ma szanse poleciec Wszelkie sugestie beda bardzo cenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Czy ktos cos takiego juz widzial latal ogladal . Czy to ma szanse poleciec na youtube jest gdzieś filmik z kawasaki esa ze spalinką. Polecieć poleci ale czy nie łatwiej wsadzić jakiegoś elektryczka?? dzwonki tp są bardzo tanie (około 30-40zł) a efekt chyba lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No niby tak ale brak ladowarki a paliwa mam chyba 20 litrow cos trzeba zrobic no i ten dzwiek bezcenny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 20 litrów paliwa i silnik 1 cm pojemności,to masz zapas paliwa na lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Zucilem sie na te paliwo jak szczerbaty na suchary i niemam co z tym zrobic a wiadomo paliwka bedzie tracic na jakosci .Ktoregos dnia pojechalem i zakupilem 20 litrow i niewiem poco :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 brak ladowarki taka ładowarka e-sky też koło 30zł kosztuje latać będzie na pewno ale chyba nie będzie tym można startować w zawodach :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Zucilem sie na te paliwo jak szczerbaty na suchary i niemam co z tym zrobic a wiadomo paliwka bedzie tracic na jakosci .Ktoregos dnia pojechalem i zakupilem 20 litrow i niewiem poco :evil: Zorganizuj zawody, paliwko dla zawodników gratis.. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 chetnie poczestuje paliwem panowie .Zapraszam do Piaseczna na jakies latanie .wodki ci u nas dostatek niezabraknie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 hehe ciekawa koncepcja, też mam taki motorek i właściwie to czemu ja jeszcze na to nie wpadłem?! Hmm kiepsko będzie jak będzie model nasiąkał olejem, to pewne. Ale poza tym może być ciekawe A jakie to paliwo masz? Bo to chyba ze 25% nitro by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Mam 15 nitro to juz w zupelnosci wystarczy.Nieprzesadzajmy z ta iloscia nitro.Co do nasiąkania to wlasnie obmyslilem chytry plan delikatnego polakierowania powierzchni lakierem. No to co budujemy i latamy .Oblot w wilanowie ?? Tu jest cos takiego ale niewiem ile ten mp jet wazy i jak gosc wagowo wyszedl .Przeciez niebede robil latajacej cegly ktora bedzie lapala kurz na pulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Jak bym miał 20L paliwa to bym kombinował nad modelem pod żarowy 30cm albo i wiecej :wink: A nie prosciej było by z takimi zamiarami na ESA sprzedac te 20L paliwa i zakupić ładowarkę i li-pole?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Straszne oslabienie zl wzgledem dolara mialem zamiar robic zakupy w HC ale niestety niemam zamiaru przeplacac.A w polsce tez niekupie bo to juz wyzysk w bialy dzien sprzedawac ladowarke turnnigy za 200 zl ktora kosztuje 36 $.A wiadomo ze dolar niedawno byl po 2 zl.Z lipolami jest podobnie 12 $ w HC a w polszy 80 zl .Wole kit z okien jesc niz pchac komus w kabze takie pieniadze .A tak kupuje silniczek za 130 zl model esa za 85 i latam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ja tez mam ten silniczek, latam na okolo 6% nitro. i pięknie pierdzi. śmigło to 6x4 apc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A moze ktos chce sie pozbyc tego silniczka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 I stało sie .Silniczek juz do mnie dotarl .1 wrazenie bardzo pozytywne .Do jakosci niemoge sie przyczepic jest b pozytywna .Wyglada lepiej jak moj byly asp 15 . Dokladna waga tego cacuszka to 57 gram.Praktycznie tyle co dzwonek.Poprawcie jesli sie myle. Zbiornik bede musial skombinowac troche mnieszy.zamowilem 55 ml ale jednak zmienie .Moze zaadoptuje cos ok 35 ml. Caly model powinien mi wyjsc bardzo lekki .W sobote podal relacje i wiecej zdjec modelu gdyz ten mi jeszcze niedoszedl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Silniczek, fajne cacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No wszystko juz skompletowane co trzeba oto fotki.Niestety niedostalem wraz z modelem schematu rozmieszenia wzmocnien itp.A jesten w tym temacie zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Wklejasz pręcik wzdłuż (ljak zbyt wiotkie to z obu stron) kadłuba i obustronnie wzdłuż skrzydeł. Nacinasz delikatnie nożykiem, upychasz pręcik i zalewasz CA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolSky Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Już przy pierwszych lotach zwracaj uwagę na odpowiednie odprowadzenie spalin. Epp lubi bardzo nasiąkać olejem wydostającym się z tłumika i strasznie cieżko się tego pozbyć a z czasem model "przybiera" na wadze. Ja oblatałem kilka modeli z epp przewidzianych pod silnik elektryczny z silnikiem os 10 la ( miedzy innymi: mustang z epp, shark z epp i blast z epp). Mój mustang z epp latał doprawdy wyśmienicie z małą spalinką. Teraz z ciekawością obserwuję ten wątek, aby się przekonać jak da sobie radę to malutkie ap, ponieważ też się nad nim zastanawiałem. Pozdrawiam i życzę powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Co do nasiakania tego styro to mam zamiar sie zabezpieczyc odpowiednio.Czyli polakierowac przynajmniej przednia czesc kadluba delikatna warstwa lakieru aby mozna bylo latwiej to czyscic i pozbyc sie tlustych plam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.