Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Kto sam robi śmigła niech będzie tak dobry i pochwali się swoimi osiągnięciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 www.larsd.republika.pl/propeler.html może to Cię zainteresuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 To stare śmigła. zrobiłem je dawno temu, jedno przypalone bo sie odkreciło podczas lotu, i klocek przygotowany do zrobienia śmigła. Chcesz sie dowiedziec jak takie śmigła sie robi?? Czy o co chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Mając 14 lat chcac polatać na uwięzi to trzeba było samemu sobie zrobić śmigło ,oczywiscie pod okiem instruktora w modelarni. Teraz nie ma takiej potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 www.larsd.republika.pl/propeler.html może to Cię zainteresuje Dziwna ta technologia. Kopia tylko górnej części śmigła? A gdzie dół? Że niby woryginalnym śmigle wozi się niepotrzebnie za darmo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Czarek przecież to nie jest śmigło tylko jakieś "ustrojstwo " i dlatego taka technologia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 a tak sie bawimy w kole naukowym SAE: smigla sa projektowane przez naszego kolege, idealnie dobrane do charakterystyki silnika i warunkow lotu, pozwalaja uzyskac ciag wiekszy w granicach 20% od najlepiej dobranego apc. To na fotce jest kevlarowe, robimy tez weglowe. Frezowana makieta, z tego odbijane foremniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 www.larsd.republika.pl/propeler.html może to Cię zainteresuje Pomijajac pracochłonnosc przedstawionej technologii , efekt koncowy to nie jest ŚMIGŁO ! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 smigla sa projektowane przez naszego kolege, idealnie dobrane do charakterystyki silnika i warunkow lotu, pozwalaja uzyskac ciag wiekszy w granicach 20% od najlepiej dobranego apc. To na fotce jest kevlarowe, robimy tez weglowe. Frezowana makieta, z tego odbijane foremniki A moze by tak jakas produkcja hmmm komercyjna ? Macie jakies rozmiary juz dostepne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 na razie tylko do silnika os 61fx. Mysle ze temat sie rozwinie, ale dopiero jakis czas po zawodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 ja natomiast robię takie - trochę nietypowe bo JEDNOŁOPATOWE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jakie wymiary ma to smigło? Z wywazeniem problemu nie ma ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 wymiary śmigiełka to "mniej więcej" 6x6 co do wyważenia to jest to ostatni etap wytwarzania, wcześniej nadaję żądaną średnicę, skok, grubość, szerokość i profil łopaty. Całkowity czas wykonania takiego śmigiełka to około 6 roboczogodzin, a dla zobrazowania wyważenia wrzucam kolejne foto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Paweł, jakie jest przeznaczenie takich śmigieł i dlaczego są jednołopatowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B. Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 To jakieś silnikówki swobodnie latające. Pewnie obroty też są niesamowite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 W takim razie ogłaszam konkurs, kto pierwszy zgadnie co to i do czego? Prawidłową odpowiedź podam za tydzień, lub potwierdzę jeśli padnie wcześniej. Start!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 szybkościówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 F2A lub F1 C Dawno temu Leszek Kwarciński robił takie śmigła do swoich F2A .Miał swego czasu rekord Polski w prędkości w klasie F2A, silniki do 1 ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jak mocujesz przeciwwage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 wcześniej nadaję żądaną średnicę, skok, grubość, szerokość i profil łopaty. a czy to wszytko nie jest zalezne od geometrii foremnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.