Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za te pieniądze to kupisz model całolaminatowy, a nie ze skrzydłami styropianowymi pokrytymi balsą i folią. Nawet ostrzej takim modelem nie polatasz, bo skrzydła nie wytrzymają. W tej cenie dostaniesz np. całolaminatową Dianę 2 firmy Royal Model - fakt o rozpiętości 3,75m a nie 4m. Ale to laminat i będzie latał o wiele lepiej i więcej wytrzyma. 

Opublikowano

Jacek, ja nie znalazłem ceny Diany. W Nastiku cena DG to mniej więcej to samo co na stronie producenta czyli ca 22 000 koron czeskich. Nie sądzę żeby inny czeski producent dawał prezenty za całolaminat i cenił go niżej. Polski przedstawiciel Royala czyli Modelpartner już dawno nie ma modelu w ofercie i stąd cena niewiadoma.

Opublikowano

Cześć.

Ja latałem nim w latach 2012-2017 w wersji elektro: najpierw z napędem na wieżyczce a potem z silnikiem w dziobie (5 cel Li Po). To była moja pierwsza makieta szybowca. Bardzo przyjemny i prosty w pilotażu.  Jeśli chodzi o akrobację to miał problem z dokręceniem pełnej beczki i nie potrafiłem wprowadzić go w korkociąg. Za to pięknie latał w termice. Po zakupie bagnet stalowy od razu wymieniłem na węglowy oszczędzając paręset gramów wagi. Ale cena obecna to jakiś kosmos. W 2011 kosztował mnie 1900 zł..

Opublikowano

Dziękuję Ci bardzo. DG bardzo mi się podoba i to jak lata na nielicznych filmach. W Dianie ogon sprawia wrażenie jakby miał się ukręcić przy pierwszym locie. Nie sądzę żeby producent go tam specjalnie wzmacniał.

Marcin nie masz juz zdjęć modelu?

Opublikowano

Marcin, dziękuję Ci serdecznie. Z tych trzech filmów znalazłem wcześniej tylko boje z wieżyczką. Model mi się jeszcze bardziej podoba.

Opublikowano

Niestety nawet na stronie producenta nie ma dobrego zdjęcia kadłuba modelu, nie mówiąc o szczegółach. Martwi mnie strasznie mało miejsca pomiędzy końcem dzioba modelu, a krawędzią owiewki, która jest bardzo wyciągnięta do przodu. Oczywiście chodzi o to jak zamontować tam silnik żeby wręga miała stabilne oparcie w skorupie kadłuba i jak nadać mu właściwy skłon.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Marcin (mozzo) p, pamiętasz może jak miałeś rozwiązany napęd steru wysokości. Nie wiem czy producent coś sugeruje?

Opublikowano

Cześć. Serwo zamontowane w dźwigarze statecznika pionowego i pionowy popychacz. W dźwigarze było fabryczne wycięcie na serwo.

Opublikowano

Nie było najmniejszego problemu z wyważeniem. Możesz spokojnie montować w ogonie w ten czy w inny sposób. 

Opublikowano

Marcin, dziękuję Ci bardzo. Ty swój model sprzedałeś? Szkoda, że ich nie ma na rynku wtórnym. Model już chyba nie jest produkowany.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.