Skocz do zawartości

DG 300 Elan Acro 4 m


robas69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za te pieniądze to kupisz model całolaminatowy, a nie ze skrzydłami styropianowymi pokrytymi balsą i folią. Nawet ostrzej takim modelem nie polatasz, bo skrzydła nie wytrzymają. W tej cenie dostaniesz np. całolaminatową Dianę 2 firmy Royal Model - fakt o rozpiętości 3,75m a nie 4m. Ale to laminat i będzie latał o wiele lepiej i więcej wytrzyma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, ja nie znalazłem ceny Diany. W Nastiku cena DG to mniej więcej to samo co na stronie producenta czyli ca 22 000 koron czeskich. Nie sądzę żeby inny czeski producent dawał prezenty za całolaminat i cenił go niżej. Polski przedstawiciel Royala czyli Modelpartner już dawno nie ma modelu w ofercie i stąd cena niewiadoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Ja latałem nim w latach 2012-2017 w wersji elektro: najpierw z napędem na wieżyczce a potem z silnikiem w dziobie (5 cel Li Po). To była moja pierwsza makieta szybowca. Bardzo przyjemny i prosty w pilotażu.  Jeśli chodzi o akrobację to miał problem z dokręceniem pełnej beczki i nie potrafiłem wprowadzić go w korkociąg. Za to pięknie latał w termice. Po zakupie bagnet stalowy od razu wymieniłem na węglowy oszczędzając paręset gramów wagi. Ale cena obecna to jakiś kosmos. W 2011 kosztował mnie 1900 zł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo. DG bardzo mi się podoba i to jak lata na nielicznych filmach. W Dianie ogon sprawia wrażenie jakby miał się ukręcić przy pierwszym locie. Nie sądzę żeby producent go tam specjalnie wzmacniał.

Marcin nie masz juz zdjęć modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nawet na stronie producenta nie ma dobrego zdjęcia kadłuba modelu, nie mówiąc o szczegółach. Martwi mnie strasznie mało miejsca pomiędzy końcem dzioba modelu, a krawędzią owiewki, która jest bardzo wyciągnięta do przodu. Oczywiście chodzi o to jak zamontować tam silnik żeby wręga miała stabilne oparcie w skorupie kadłuba i jak nadać mu właściwy skłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.