pjk11 Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam. Udalo mi sie ukonczyc model. Jest to FW190 ESA. Tutaj sa zdjecia z budowy: http://przemek.org/foka.html Prosze o uwagi dotyczace wykonania i rady dotyczace oblotu. Boje sie ze sam moge sobie nie poradzic.
Leda_g Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak rozwiązałeś ostatecznie mocowanie silnika? Zapraszam na oblot do mnie (jak się pogoda zrobi), pomogę wytrymować model i ew. coś doradzę.
Wojtass_nt Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Generalnie wszystko OK ale temat to już mogłeś nazwać po imieniu.
pjk11 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak rozwiązałeś ostatecznie mocowanie silnika? Jest ze sklejki 2mm, do ktorej wkleilem 3 kotwy z patyczka do szaszlyka. Silnik przykrecilem 4 srubkami od tylu z lekkim sklonem i wyklonem. Srubki nie odkreca sie bo sa zalane polimerem, niestety nie ma juz regulacji sklonu/wyklonu. Calosc porzadnie zakleilem na polimerze. Zapraszam na oblot do mnie (jak się pogoda zrobi), pomogę wytrymować model i ew. coś doradzę. Bardzo chetnie. Dogadamy sie co i jak na PW. Oby pogoda poprawila sie jak najszybciej.
TooM Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 z lekkim sklonem i wyklonem :shock: Sądząc ze zdjęcie jest to model od Marka z cyber-fly. Jeśli się nie mylę to kąty w tych modelach najlepiej jak są wszystkie na zero. Te szaszłyki to sobie mogłeś darować bo każde wzmocnienie mocowania silnika powoduje tylko większą wyrwę przy kraksie . Widać to zwłaszcza na zawodach ,początkujący wzmacniają to mocowanie a ci co startują częściej starają się to zrobić w miarę elastycznie .No, ale już "po ptokach". Wykłon możesz obecnie zmienić nacinając EPP za silnikiem ,wlewasz tam średnie CA i zgniatając w odpowiednim kierunku ustawiasz na oko tak ,aby było wszystko w jednej linii.Zwłaszcza, że szczególnie KI 61 i Twoje FW 190 to lubią . Natomiast np. w P 40 nie jest to już tak ważne. Co do oblotu to staraj się go zrobić przy dodatniej temp.otoczenia ,bo polipropylen z którego robi się EPP traci znacznie na wytrzymałości na mrozie, no i CA lepiej klei. Natomiast latać jak już masz model ustawiony można na mrozie. W tym sezonie we Wrocławiu bili się przy - 10 stopniach. Warto też zajżeć na zawody ,najbliższe są w tą niedzielę w Łasku zawody
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.