Skocz do zawartości

Silnik xpower i jego timing


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

generalnie mały timing to niższe osiągi ale możliwość pracy z większym śmigłem. większy timing to wzrost obrotów przy często spadku momentu.

 

silniki outrunner zazwyczaj lubią trochę większy timing. silniki inrunner mniejszy.

mocno obciążone duży prąd też w stronę większego timingu.

załóż śmigło i sprawdź dla różnych ustawień -zarówno od dołu (za mały timing) jak i od góry (za duży timing)  może pojawić się nieładna praca, piski, szarpanie -wtedy wiesz, że przesadziłeś, 

 

daj około 15 i zobacz jak działa -zmierz prąd i obroty.

zwiększ timing o jedno oczko -i znowu zmierz - dokąd obroty rosną wyraźnie a prąd mało to jest ok. gdy nagle będzie większy wzrost prądu lub  jakieś szarpanie zerwanie synchro to zmniejsz o oczko. 

uwaga -zachowanie zależy od zastosowanego śmigła, pakietu itp -to optymalizacja poprawna dla jakiegoś zakresu. W żadną stronę nie należy przesadzać.  i generalnie -silnik może nie lubić pracy bez śmigła... (może rwać synchro, grzać się a w niektórych kombinacjach reg-motor  nawet coś uszkodzić)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.