Skocz do zawartości

Roto 170FS


paulusr

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, mam trzy gaźniki. Dosyć fajnie się je reguluje; silnik jest dosyć czuły na obroty śrub regulacyjnych. Jakie problemy z zasilaniem masz na myśli? Może pompa paliwa załatwi sprawę lub system ciśnieniowy z butelki PET (opisany i zilustrowany jest na stronie KOLM Engine).

Moja ogólna ocena silnika to 4 w 6-cio stopniowej skali. Na gwarancji pękła sprężyna zaworu (nie pamiętam którego ale był to środkowy cylinder). Reakcja Radka Oleksego i firmy Roto była błyskawiczna (tutaj serdeczne podziękowania!). Chwilka i komplet sześciu sprężyn miałem w domu; wymieniłem sam. Silnik obecnie ma 60h i problem już się nie pojawił. Odpala bezproblemowo, dźwięk fantastyczny, demonem mocy nie jest ale mnie się podoba i lubię nim latać. Nigdy nie zgasł w powietrzu. Przy odpalaniu gorącego trzeba mocniej przymknąć gaz (trymerem; ?oj....przecież każdego silnika trzeba się nauczyć). Zliczam czas pracy dokładnie gdyż co 3h sprawdzam luz zaworowy. Dopiero po przekroczeniu 50h wartości luzów zaworowych prawie nie ulegają zmianie.

 

 

Do jakiego modelu chcesz zamontować Roto 170?

W modelu mam zbiornik paliwa 0,75L. Timer ustawiony na 12,5 min. Zostaje jeszcze ok 1/5

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieknie. Dzięki za odpowiedź. Problem z zasilaniem w paliwo, na który się natknąłem - relacje miały jednak kilka lat - zdiagnozowano problem. Wydaje mi się też, że firma zareagowała. Rozglądam się za silnikiem  do warbirda 1:4  TA152h. 170-tka nawet pasuje pod maskę w przeciwieństwie do 2T którego mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.