bostyl Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 mam od roku barakude ale kupioną w nastiku,wsadziłem silnik przez nich zalecany MEGA motor, lipol 3700mah 4s regulator dualski 60amper ,uważam że niezły wybór.Z wario byłem w tym roku na 650metrach.Zabawa przednia. EDIT: zapomniałem dodać-serwa klapy i lotki--hs 125mg
dp Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Tylko, że Baracuda z Nastika to zupełnie inny model niż ten, o którym jest temat. Tylko nazwa modelu jest ta sama.
marceli Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Dokładnie, barakuda z nastik to nie barakuda z modellot Tak już po kilkunastu lotach, między innymi na Żarze doszedłem do wniosku, że serwa na klapy hs-81 to całkowita pomyłka. Dwa razy już musiałem wymieniać w nich tryby. Aktualnie zamieniam te serwa na jakieś cyfrowe tower pro, z metalowymi trybami, zobaczymy jak się bedą sprawowały.
specyfick Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 A marceli twoja barakuda jak się sprawuje ? Masz jakiś film ? Nowe zdjęcia ?
kuba r. Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Tak już po kilkunastu lotach, między innymi na Żarze doszedłem do wniosku, że serwa na klapy hs-81 to całkowita pomyłka. ale HS-81 MG już ok mam je w Acacii II i są gites
marceli Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Jak się spisuje barakuda? Hmm, wrzucę parę fotek z Żaru. Jestem z niej zadowolony. Troszkę dziwnie się nią lata, to znaczy trudno mi to określić, ale chodzi o łapanie noszeń, są dni, gdy po prostu trzyma się powietrza, są dni, gdy nic nie mogę złapać. To znaczy porównując z równocześnie latającymi innymi modelami, przy dobrej pogodzie. Moja barakuda jest trochę za lekka. Poza tym wypadało by popracować nad kątami zaklinowania, jeszcze raz sprawdzić środek ciężkości itp. Tylko, że nie mam pojęcia jak sprawdzić kąt zaklinowania gdy na ogonie jest motylek (tzn usterzenie Rudnickiego zdaje się - wiecie o co chodzi.). Przyrządów do tego nie mam, zwykle używam programu ze strony piotrp.de - stawiamy model na równej powierzchni i mierzymy odległości od ziemi krawedzi spływu natarcia i stateczniku tak samo. Jak to zrobić przy motylku -> proszę pomoc?? Mankamentem jest też usterzenie tylne, tzn motylek. Jest delikatne, ukruszyła mi się końcówka jednego z nich. Co do hs81mg to chyba miałeś na myśli hs82mg - te są super, ale kosztują tyle, że sprowadziłem sobie te towerpro z HC, zobaczymy jak się sprawdzą.
kuba r. Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 jak latałem Akacją jeszcze nie było HS-82MG, a przynajmniej ja o takich nie wiedziałem zresztą, takie w niej były jak ją kupiłem i takie zostały, teraz w kolejnym modelu tego pokroju (Trinity F3B) mam w skrzydłach same HS-125, te z założenia są MG
pman Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Zdaje się, że moja Vka jest taka jak w Barakudzie. O ile pamiętam, to "symetrycznie wypukłe płaty statecznika" schodzą się tam w klocku (tego który przykręca się do kadłuba), którego oś jest równoległa do osi płatów (patrz zdjęcie). Można więc założyć, że oś statecznika, to oś tego klocka. A skoro tak, to chyba starczy zmierzyć kąt między łożem statecznika (chyba, że masz jakieś podkładki do regulacji). Dalej to klasycznie...
damenix Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Czy kolega Robert, który malował model mógłby się wypowiedzieć jakim lakierem można malować skrzydło? Czy może to być lakier na bazie rozpuszczalnika czy może farba akrylowa na bazie wody.
Gość horn3t Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Poczytaj ten temat tu: http://pfmrc.eu/inde...post__p__121281 Opisów sposobów ozdabiania (nie lubię słowa wykańczania ) skrzydeł tego typu jest dużo na forum warto poszukać są podane różne wynalazki chemiczne. Z mojego małego i skromnego doświadczenia jako najlepsze rozwiązanie pod kątem ceny/trudności wykonanie/efektu/ciężaru/trwałości jest "pomalowanie" skrzydła folią nakładaną na zimno. (folia reklamowa-ploterowa Oracal tutaj więcej: http://www.grafkom.pl/folie.htm). Generalnie jestem zwolennikiem lakierowania ale to wymaga wiele zachodu dla dobrego efektu.
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 - stawiamy model na równej powierzchni i mierzymy odległości od ziemi krawedzi spływu natarcia i stateczniku tak samo. Jak to zrobić przy motylku -> proszę pomoc?? Ano - dokładnie tak samo ! - Jurek
janegab Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Latam BARAKUDA od roku a to taki mój "prawdziwy" model.Spisuje się znakomicie. Kupilem jak skrzydla były polakierowane. Przyszło mi po kraksie dorobić lewy plat i nie żałuje bo nauczyłem się w/g opisu Specyfika lakierować. Nic trudnego trzeba miec trochę wiecej miejsca-checi i wszystko fajnie wychodzi.Mozna kombinować- robić kolorowe wstawki- wszystko zalezy od inwencji wykonawcy. Jest szereg materiałow w sklepach lakierniczych warto popytać obsługę lub lakiernika o trwałości farb. Doszełem do pewnej perfekcji,że zrobiłem drobne wyprawki w swoim samochodzie.W tym roku barakuda polatałem na prawdziwych zboczach i klifach -szczególnie w Mechelinkach...na Wschodniej pod okiem legendarnych pilotów z 3CITY TEAM , których serdecznie pozdrawiam Janek -Konin.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.