Skocz do zawartości

Barakuda 3m z Modellotu


marceli

Rekomendowane odpowiedzi

mam od roku barakude ale kupioną w nastiku,wsadziłem silnik przez nich zalecany MEGA motor, lipol 3700mah 4s regulator dualski 60amper ,uważam że niezły wybór.Z wario byłem w tym roku na 650metrach.Zabawa przednia.

 

EDIT:

zapomniałem dodać-serwa klapy i lotki--hs 125mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dokładnie, barakuda z nastik to nie barakuda z modellot :D

 

Tak już po kilkunastu lotach, między innymi na Żarze doszedłem do wniosku, że serwa na klapy hs-81 to całkowita pomyłka.

Dwa razy już musiałem wymieniać w nich tryby.

Aktualnie zamieniam te serwa na jakieś cyfrowe tower pro, z metalowymi trybami, zobaczymy jak się bedą sprawowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się spisuje barakuda?

Hmm, wrzucę parę fotek z Żaru.

Jestem z niej zadowolony. Troszkę dziwnie się nią lata, to znaczy trudno mi to określić, ale chodzi o łapanie noszeń, są dni, gdy po prostu trzyma się powietrza, są dni, gdy nic nie mogę złapać.

To znaczy porównując z równocześnie latającymi innymi modelami, przy dobrej pogodzie.

 

Moja barakuda jest trochę za lekka.

Poza tym wypadało by popracować nad kątami zaklinowania, jeszcze raz sprawdzić środek ciężkości itp.

 

Tylko, że nie mam pojęcia jak sprawdzić kąt zaklinowania gdy na ogonie jest motylek (tzn usterzenie Rudnickiego zdaje się - wiecie o co chodzi.). Przyrządów do tego nie mam, zwykle używam programu ze strony piotrp.de - stawiamy model na równej powierzchni i mierzymy odległości od ziemi krawedzi spływu natarcia i stateczniku tak samo. Jak to zrobić przy motylku -> proszę pomoc??

 

Mankamentem jest też usterzenie tylne, tzn motylek. Jest delikatne, ukruszyła mi się końcówka jednego z nich.

 

 

Co do hs81mg to chyba miałeś na myśli hs82mg - te są super, ale kosztują tyle, że sprowadziłem sobie te towerpro z HC, zobaczymy jak się sprawdzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak latałem Akacją jeszcze nie było HS-82MG, a przynajmniej ja o takich nie wiedziałem :P zresztą, takie w niej były jak ją kupiłem i takie zostały, teraz w kolejnym modelu tego pokroju (Trinity F3B) mam w skrzydłach same HS-125, te z założenia są MG :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że moja Vka jest taka jak w Barakudzie. O ile pamiętam, to "symetrycznie wypukłe płaty statecznika" schodzą się tam w klocku (tego który przykręca się do kadłuba), którego oś jest równoległa do osi płatów (patrz zdjęcie).

 

p1010343e.th.jpg

 

Można więc założyć, że oś statecznika, to oś tego klocka. A skoro tak, to chyba starczy zmierzyć kąt między łożem statecznika (chyba, że masz jakieś podkładki do regulacji). Dalej to klasycznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Poczytaj ten temat tu: http://pfmrc.eu/inde...post__p__121281

Opisów sposobów ozdabiania (nie lubię słowa wykańczania ;) ) skrzydeł tego typu jest dużo na forum warto poszukać są podane różne wynalazki chemiczne.

Z mojego małego i skromnego doświadczenia jako najlepsze rozwiązanie pod kątem ceny/trudności wykonanie/efektu/ciężaru/trwałości jest "pomalowanie" skrzydła folią nakładaną na zimno. (folia reklamowa-ploterowa Oracal tutaj więcej: http://www.grafkom.pl/folie.htm). :)

Generalnie jestem zwolennikiem lakierowania ale to wymaga wiele zachodu dla dobrego efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

- stawiamy model na równej powierzchni i mierzymy odległości od ziemi krawedzi spływu natarcia i stateczniku tak samo. Jak to zrobić przy motylku -> proszę pomoc??

 

Ano - dokładnie tak samo !

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam BARAKUDA od roku a to taki mój "prawdziwy" model.Spisuje się znakomicie. Kupilem jak skrzydla były polakierowane. Przyszło mi po kraksie dorobić lewy plat i nie żałuje bo nauczyłem się w/g opisu Specyfika lakierować. Nic trudnego trzeba miec trochę wiecej miejsca-checi i wszystko fajnie wychodzi.Mozna kombinować- robić kolorowe wstawki- wszystko zalezy od inwencji wykonawcy. Jest szereg materiałow w sklepach lakierniczych warto popytać obsługę lub lakiernika o trwałości farb. Doszełem do pewnej perfekcji,że zrobiłem drobne wyprawki w swoim samochodzie.W tym roku barakuda polatałem na prawdziwych zboczach i klifach -szczególnie w Mechelinkach...na Wschodniej pod okiem legendarnych pilotów z 3CITY TEAM , których serdecznie pozdrawiam Janek -Konin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.