Łukasz1 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Najlepszy Kavan 7x4. albo APC. Master Airscrew strasznie ostre brzegi nie polecam. Najlepszy najprostszy Kavan. Ale ostatnio wykupiłem wszystkie dostepne w Polsce Kavny 7x4 do właśnie do MK17 . Od biedy morze być 7x5, a na dotacie 8x4 - ułatwia rozruch i łatwiej trzyma niskie obroty na bogatej mieszance i niskiej kompresji. To czarne śmigło "z epoki" to straszliwe radzieckie śmigło( Воздушный винт ) 200x200 ( 8x8) . Mam takie jedno białawe opalizujące na końcówkach kiedyś w latach 80-tych dostępne w CSH. Używałem z Rytmem. ale słabo z nim współprcował - najlepiej krośnienskim drewnianym 220x150 czyli ok 9x6 albo najlepiej z rzadziej dostępnym 200x100. Jak silnik stary i ze słabą kompresją to ja używam paliwa 40% oleju parafinowego 30% Eteru i 30% nafty. Nawet trupy palą na tym paliwie z palca. Olej parafinowy to parafina ciekła z apteki - 100ml wystarczy na zrobienie 250ml paliwa na raz więcej nie rób bo i tak eter ci zwietrzeje. a na 250ml będziesz miał cały dzień zabawy ( proporcje w ml : 100ml oleju parafinowego. 75ml nafty 75ml eteru ). Do każdego dnia zabawy robię miarkę 250ml paliwa i zawsze mam świeże. Do nowych silników o dobrej kompresji 1/3 + 1/3 +1/3 lub 30% olej , 30% eter 40% nafta. Nafta daje moc. Przy dobrej kompresji i trudniejszym rozruchu 30% olej 40% eter 30% nafta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi