Skocz do zawartości

Silnik MK-17


Andrzej68IX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepszy Kavan 7x4. albo APC. Master Airscrew strasznie ostre brzegi  nie polecam. Najlepszy najprostszy Kavan. Ale ostatnio wykupiłem wszystkie dostepne w Polsce Kavny 7x4 do właśnie do MK17  :P. Od biedy morze być 7x5,  a na dotacie 8x4  - ułatwia rozruch i łatwiej trzyma  niskie obroty na bogatej mieszance i niskiej kompresji.  To czarne śmigło "z epoki"  to straszliwe radzieckie śmigło( Воздушный винт ) 200x200 ( 8x8) . Mam takie jedno  białawe opalizujące na końcówkach  kiedyś  w latach 80-tych dostępne w CSH.  Używałem z Rytmem. ale słabo z nim współprcował - najlepiej krośnienskim drewnianym 220x150 czyli ok 9x6 albo najlepiej z rzadziej dostępnym 200x100.

 

Jak silnik stary i ze słabą kompresją to ja używam paliwa 40% oleju parafinowego 30% Eteru i 30% nafty. Nawet trupy palą na tym paliwie z palca.

Olej parafinowy to parafina ciekła z apteki - 100ml wystarczy na zrobienie  250ml paliwa na raz więcej nie rób bo i tak eter ci zwietrzeje. a na 250ml będziesz miał cały dzień zabawy ( proporcje w ml 100ml oleju parafinowego. 75ml nafty 75ml eteru ).   Do każdego dnia zabawy robię miarkę 250ml paliwa i zawsze mam świeże.

 

Do nowych silników o dobrej kompresji  1/3 + 1/3 +1/3  lub 30% olej , 30% eter 40% nafta. Nafta daje moc. Przy dobrej kompresji i trudniejszym rozruchu 30% olej 40% eter 30% nafta.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.