Skocz do zawartości

DIABLOTIN


piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ostatnio siedziałem przy komputerze i przyszło mi do głowy żeby zrobić coś małym nakładem pracy i o minimalnych kosztach. Jako jednak że za bardzo nie znam się na elektrykach będę potrzebował rady od ludzi, którzy mają z tym styczność.

Moje założenia to taki modelik o rozpiętości około 1000 mm i jako że podobają mi się fun fly-e to wybór jest jednoznaczny -DIABLOTIN :!: :!:

 

Teraz tylko co i jak i z jakich materiałów, jaki silnik zastosować żeby nie był drogi, a dało się bez problemu latać, jaki do tego zastosować regulator , jaki pakiet i jakie serwa, jakie śmigło zastosować żeby można było nauczyć się zawisu i żeby się nie wyginały jak GWS-y, jaka ma być waga żeby nie był to liść na wietrze, ale żeby silnik dał rady go wozić po niebie, no i kolejna sprawa, jaka to ma być konstrukcja i z jakiej grubości balsy????

 

Jako że nie mam czasu na robienie modeli ręcznie, a głupio by było to wycinać ręcznie te delikatne listewki więc zostaje laser. Oczywiście wstydem by było nie wykorzystać do tego mojej nowej umiejętności rysowania w cad, co od razu wykorzystałem.

 

 

proszę o pomoc i wszelkie podpowiedzi co i jak

 

54c78096cb6eacebmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach