Skocz do zawartości

E-sky ładowarka - jakie napiecie i prad zasilania


mlody25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio kumpel dał mi ładowareczke do lipoli taka z zestawu belt`a o symbolu EK2-0851 (jestem początkujący i nie mam pieniędzy, a na forum to głupio żebrać a każda pomoc mi sie przyda BTW: pozdro dla kumpla co mi dał ładowarkę) Ale mniejsza o to chodzi mi o zasilanie w ogóle piszą że trza zasilać od 12V do 15V a na ładowarce pisze ze można od 11,5-13,5V :crazy: a ja mam tylko ładowarkę do nadajnika na 9,6V i mam pytanie jak to jest z tym prądem ładowania bo ja jak podłączam 9,6V i używam jako zasilacz to świeci sie czerwona dioda więc napięcie jest. Nie wiem tylko co z ładowaniem... Proszę o odpowiedź uprzedzam pytania i mowie ze nie mam do niej zasilacza a kasę potrzebuje na co innego...

No cóż "Tonący nawet brzytwy sie złapie" << czy jakoś tak

 

Edit - poprawilem temat na bardziej precyzyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ładowarka do akumulatora nadajnika 9.6V, ma kilkakrotnie za małą wydajnośc prądową do zsilienia Twojej ładowarki, pomijając już nieco za niskie napięcie. Tak jak patrzę na opis tej ładowarki LiPO, to potrzeba z bezpiecznym zapsem ok. 1.5 A przy napięciu 11-15V, podczas gdy ładowarka do akumaulatora 9.6V nadajnika, ma prawdopodobnie wydajność prądową 200-300 mA.

Najtańsze rozwiązanie zasilacza do ładowarki, to przeróbka zasilacza od starego komputera PC. Więcej znajdziesz tu:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=11519

PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

mam pytanie. mam taką ładowarkę ,wcześniej zasilałem ja z akumulatora samochodowego i mój pakiet(Turnigy 3s 1800 mAh) ładnie się naładował. Dzisiaj podłączyłem ją do zasilacza . który ma na wyjściu- 12V~1.67A.20VA przez pierwsze 2-3 min ładowania wszystko jest ok a później zielona dioda gaśnie a czerwona miga. Może mi ktoś wytłumaczyć o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach