choina Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Z września 2009. Uploaded with ImageShack.us
wichercat Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 chyba zdjęcie z garażu a tło podłożone :devil:
darkarll Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 O a skad ta fota? widze że mój ci On , aż wstyd się przyznać że jeszcze nie latał w tym sezonie , leży i się kurzy . EDIT: Jak wrzesień to zapewne z Chrcynnego
choina Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Reszta modeli z garażu Uploaded with ImageShack.us A na poważnie to zdjęcia z pikniku Chrcynno.
Tomek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Wczoraj odbyło się uroczyste odpalenie silnika. Początkowo miałem problemy , bo nie chciał zasysać paliwa , a tu całą instalacja skręcona i nie bardzo mi się uśmiechało majstrować przy silniku. Kilka kropel bezpośrednio do komory spalania , i kręcenie na sucho , bez włączonego zapłonu zrobiło swoje i i już po chwili miałem paliwo w wężyku. Odpalanie na ssaniu , a motor zamiast "brumm" robi , ledwo słyszalne "pryyy". Penie długo bym jeszcze tak prykał , gdyby nie znajomy który przechodząc stwierdził , że dość ssania ,jego kosiarka też właśnie robi, takie ledwo słyszalne króciutkie "prryyy" i już można wyłączyć ssanie. Potem 4, może 5 klepnięcie ręką i silniczek pięknie odpalił. :rotfl: :faja: Chodził ze 20 s i został wyłączony . A dźwięk ma piękny , nie to co rżnięcie DLE. :* P.S. Silnik nie nadaje się na długie klepanie ręką po śmigle. Już po kilku razach ,zanim załapałem , że ma sucho w wężyku, ręka w ramieniu chciała mi odpaść. :twisted:
wichercat Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Tylko żeby pogoda była na weekend bo coś burzowo zapowiadają :evil:
Tomek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Po południu ma być sucho i w miarę bezwietrznie. A widno jest do 21 więc sądzę , że jednak poleci w sobotę.
noker Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 ... eetam, na pewno będzie wiało. Musi wiać! Nie ma wyjscia.
Tomek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja Ci dam "wiało". Twojego Ultrona to jutro ulotnię , choćby trąba powietrzna wisiała nad głową. :rotfl:
wichercat Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 To jakby w Radomiu padalo to przenosze sie do Niebrzegów 3D Airport
Tomek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Oblot Ravena nie odbył się. Kłopoty z silnikiem , najpierw z odpaleniem , a potem z znacznie zbyt wysoką temperaturą. Po długiej i owocnej dyskusji udało się ustawić na tyle silnik , że palił bardzo ładnie ,ale z grzaniem nadal był kłopot. Dziś pomimo deszczowej pogody nie odpuściliśmy i Raven został dopieszczony a właściwie dotarty i w tej chwili po 10 minutach na średnich i wysokich obrotach silnik nie przekracza temp. wrzenia śliny. Jak widać po szybach samochodów "trochę" padało , ale co tam , ekipa od Ravena się nie dała . Skład Red Storm Raven Team: Kolega Alek z Pionek , Kolega Maciek ze Śląska , kolega "szwagier" z Piaseczna Jak widać aby dobrze dotrzeć silnik do Ravena musi być skład ogólno polski. :rotfl: Niestety warunków do oblotu nie było , a samo docieranie wyglądało tak.
wichercat Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jak widać pomimo deszczu niebo nad nami było błękitne :lol2: następnym razem bierzemy niebo wieksze aby latac można było ;D
Tomek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zaraz zbieram się na oblot Ravena , nie pada więc może wytrzyma jeszcze ze 2 godzinki. A i do lotu z pełniutkim na full 800 bakiem wyszedł 11kg. Więc pusty nie zatankowany ok. 10,2 kg. (o ile 0,8Ll benzyny to 800g. )
noker Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 To o 17:00 na lotnisku? PS. Są tam jeszcze jakieś krety? To może zabiorę Ultrona?
radek872 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Tomku odpalanie silnika bez skrzydeł to chyba nie był najlepszy pomysł
Tomek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dlaczego? Pewnie masz wspomnienia z DLE-55 czy DL-a? Tutaj kultura pracy jest niesamowicie wysoka , telepie tyle co 70 spirytus. I do tego bardzo cicha. Jak dam radę dziś pewnie już nie , to wrzucę filmik z pierwszego lotu Ravena . Można odpalić film z lotów Ultimata , szok 80cc jest o połowę cichsza od 50cc. Co do samego oblotu. To po pierwsze model niesamowicie równo lata. Do tego bardzo małą prędkość minimalna. :shock: Ale jednocześnie czuć już , że to nie gazeta i kawał modelu. Po 4 lotach po ok. 7-9 minut mogę powiedzieć , że model m niesamowity potencjał i pewnie będzie niezła jazda, ale najpierw muszę opanować drżenie rąk. :devil: Radocha z latania od ucha do ucha mimo , że były to proste przeloty i niemal nic więcej. Yes,Yes,Yes :jupi: Jednym słowem superrrrrr!!!! :jupi: :jupi: :jupi:
wichercat Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 DOLNY ŚLĄSK GRATULUJE ;D ;D ;D Ja dla odmiany w 3 locie nauki hariera *&&*&&%^$#% ale da się naprawić :lol2: ;D
choina Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 No mój yaczek też miał twarde lądowanie :| ale będzie żył jet w dobrych rękach Silnik zrobił off co przy małej wysokości zakończyło się lądowaniem na hariera w lotniskowych chaszczach. Efekt- piękne czyste złamanie kadłuba dokładnie na pól, reszta bez szwanku nawet śmigło całe.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.