goras Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia Rzuciłem temat, że będzie Le-Rhone 9J ale jednak powstał siłą rozpędu Gnome do Airco który już robiłem dla Arka kiedyś ale nie wyszedł rewelacyjnie. Zresztą za bardzo polegałem na rysunku , który dostałem a teraz zgłębiłem temat, znalazłem parę fotek i chyba tak powinien wyglądać... rendery nowego w załączniku a tu link po poprzedniego projektu. Jest jednak trochę inaczej 2
goras Opublikowano 9 Stycznia Autor Opublikowano 9 Stycznia Pogrzebałem w necie i znalazłem dwa ciekawe zdjęcia referencyjne które pokazują ten silnik trochę inaczej niż plany na których wcześnieuj budowałem ten silnik. Mogłem zobaczyć jegło głowicę, mocowanie i sam kształt konika, okazało się że świeca jest wyżej i pod kątem oraz na dole przy jarzmie popychacza jest też dosyć szeroka oś obrotu.
goras Opublikowano 10 Stycznia Autor Opublikowano 10 Stycznia no i jednak nie udało mi się spokojnie położyć spać. Była jedna różnica która mnie męczyła. Nie jest idealnie ale poprawiłem - swoją drogą to dziwne że blok silnika po obwodzie w środku trochę się zapada, inaczej niż wszystkie inne, które tam są akurat najszersze. Trochę pozostało różnic w proporcjach i układzie linii ale tam będzie prawdziwa śrubka łącząca ze sobą dwie połówki bloku jednocześnie zakleszczając cylindry - jej już pomniejszyć nie mogę. 1
goras Opublikowano 10 Stycznia Autor Opublikowano 10 Stycznia pierwszy kawałek jest... drugi się robi 1
goras Opublikowano 10 Stycznia Autor Opublikowano 10 Stycznia jest i drugi... aaaale... znalazłem jeszcze jeden film na YT i już nie wiem jak tem silnik wyglądał... - dramat, chyba zrobię miks
goras Opublikowano 11 Stycznia Autor Opublikowano 11 Stycznia Jest i cylinder - pasuje a nawet jest trochę za liuźny. Ale nie włączyłem chyb subdiv i wyszedł wielokątem. Jak widać też na zbliżeniu w czasie usuwania podpór przełamalo się pierwsze i ostatnie żeberko... Spróbuje wydrukawać w normalne, niższej rozdzielczości wtedy podpory słabiej trzymają. No i wywalę świecę jak i też wcześniej odseparowałem głowicę żeby drukować je osobo na SLA 1
goras Opublikowano 11 Stycznia Autor Opublikowano 11 Stycznia Krok do przodu - pół do tyłu. Ale jest postęp. Znalazłem jeszcze jedną materiał przez który znowu musiałem nanieść poprawki w modelu. Chodzi o jarzmo popychaczy i okazało się że są małe zaślepki w korpusie po między nimi. W głowicy nie wydrukowała się tulejka na jednym z końców za to ona sama wszysła bardzo spoko. Ceramika świecy jest zrobiona jako osobny element bay ją łatwiej było pomalować. Nie wie, czy świeca w ogóle nie jest za mała - chyba jest...
goras Opublikowano Niedziela o 14:32 Autor Opublikowano Niedziela o 14:32 korpus do od strony popychaczy przerobiony wg ref - ponownie do druku...
goras Opublikowano Niedziela o 17:04 Autor Opublikowano Niedziela o 17:04 ... a tu dobrze wydrukowane głowice i rozwiercone z starym bloku większe otwory dla przymierzenia czy mnie więcej się zgadza
goras Opublikowano Wtorek o 09:41 Autor Opublikowano Wtorek o 09:41 nadal fastryga (to ostryga z fastfooda?) ale już bliżej 2
Shock Opublikowano Wtorek o 09:45 Opublikowano Wtorek o 09:45 Fastryga to rodzaj ściegu krawieckiego 😉 A silnik wygląda kapitalnie 👍
goras Opublikowano Czwartek o 16:51 Autor Opublikowano Czwartek o 16:51 Nigdy nie postrzegałem fastrygi jako ścieg, zawsze jako prowizoryczne przymocowanie czegoś igłą i nitką. Parę fotek sekwencyjnie... 1
Rekomendowane odpowiedzi