Jacekecaj Opublikowano Środa o 13:11 Opublikowano Środa o 13:11 Trafił do mnie używany silnik jak w tytule. Pierwsze próby uruchomienia były dość niezadowalające. Silnik wprawdzie odpalał ale folowały mu wolne obroty, po dodaniu gazu potrafił zgasnąć. Przejrzałem silniczek, wymieniłem komplet uszczelek gaźnika. Przed następną próbą uruchomienia chciałbym ustawić iglice gaźnika tak jak wychodzą z fabryki. Doradzi ktoś ile obrotów należy je wykręcić po wkręceniu do delikatnego oporu?
Elvis Opublikowano Środa o 14:42 Opublikowano Środa o 14:42 Wg instrukcji obie śruby po dwa obroty od pełnego zamknięcia https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.os-engines.co.jp/english/line_up/engine/air/aircraft/img/manual/38300.pdf&ved=2ahUKEwjcmruVx4mLAxUUJBAIHZ3POMUQFnoECBkQAQ&usg=AOvVaw2eevsMvoCAK_1aGj7Wz03l
Rekomendowane odpowiedzi