Skocz do zawartości

Backfire F5F


Marcin851
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem się pochwalić :P i zdać jakąś tam relację z złożenia, uruchomienia i oblotu modelu Backfire-1 F5F - 3T ing. Petra Janku. :) Model full carbon z trójdzielnym skrzydłem.

 

Rozpiętość      2440mm

Długość          1230mm

Obciążenie      36,2 dm2

Profil               DP 7,81

Waga do lotu   1,4-1,8 kg (sie zobaczy )

 

Poniżej można zobaczyć co otrzymujemy w zestawie

 

post-8925-0-04461700-1432662578_thumb.jpg

post-8925-0-10199100-1432662597_thumb.jpg

post-8925-0-93017000-1432662812_thumb.jpg

post-8925-0-71014800-1432662832_thumb.jpg

post-8925-0-16713400-1432662853_thumb.jpg

 

 

Waga pustego modelu przedstawia się tak:

 

Kadłub                 118.7 g

Centro                 341.5 g

Skrzydło lewe       121.7 g

Skrzydło prawe    121.8 g

Motylek lewy         20.7 g

Motylek prawy      22.4 g

 

Razem                  740.8 g

 

                        +

 

Wyposażenie jakie w nim będzie:

 

Silnik                  Jeti Phasor Race 2035/4100

Regulator           Castle Phoenix Edge Lite 200

Serwa klapy        2x Hyperion Atlas DS095-FMD

Serwa lotki          2x MKS DS6125 mini

Serwa V-tail         2x MKS DS6100

Śmigło                RF 17x18

Kołpak                RF +5st

zasilanie             Billowy Power 3300 5s 70/140C

zasilanie elektroniki  2s li-po + 6x MKS S-BEC (na każde serwo)

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Marcin,

zatem przygody ciąg dalszy... Z takim silnikiem szybciej będzie pikował w górę niż w dół ;)

Bardzo ładne malowanie, bardzo ładne wykonanie i w ogóle bardzo ładne wszystko ;)

 

 

Daj znać kiedy oblot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia.

- Jurek

Tzn? bo troszku nie rozumie, albo o czymś innym myślę ;)

 

 

 

 

Ciąg dalszy zabawy z kadłubem - wlot chłodzącego powietrza

 

post-8925-0-77682700-1433366271_thumb.jpg

post-8925-0-38000900-1433366286_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Ten pierścień oporowy, do którego docisnąłeś wręgę silnikową - trochę wystaje z kadłuba ( a przynajmniej powinien). I ta wystająca część ma wejść w kołpak RF.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.