Skocz do zawartości

Turnigy TR-32 32cc - odpalanie


okruszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W końcu znalazłem chwilę i pogodę na odpalenie motoru Turnigy TR-32 32cc.

Silnik zamontowany w modelu EXTRA 300 LP z GoldWinga.

Silnik wypalił 2 zbiorniki na ziemi, jeszcze z 2 zbiorniki na ziemi, i reszta w powietrzu.

Jest to mój pierwszy silnik benzynowy, lecz stwierdzam że nie taki diabeł straszny jak go opisują ;]

A jaka oszczędność w odniesieniu do silnika Nitro ;]

 

https://www.youtube.com/watch?v=1G07YY42CFw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje :) .

Mieliśmy taką Extrę u nas ,nawet dość fajnie latała chociaż Marek (właściciel), twierdził że szybka i nerwowa ;) .

Nie wiem czy wrażenie ale nie schodzisz tym silnikiem na wolne obroty ? cały czas jakby połowa gazu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się ;]

Hmm widziałem model w akcji i cy jest szybka i nerwowa ? Hmm

To zależy już od pilota i ustawień ;]

Ale ogólnie zadowolony z silnika ;]

Dałeś filmik,pewnie oczekujesz komentarzy... samych pozytywnych ? to proszę ;)

 

Ach jaki piękny model ,pewnie sam lata ,ach jak kolorystyka ,gdzie taki można kupić ? to chyba na zamówienie.

A silnik to jak prawdziwy Rolls-Royce ,jak pięknie i równo chodzi takiego motoru to świat nie widział...

A jak pali,na rys :P

 

A tak na poważnie, to zgadzam się z Tobą że lot modelu to ustawienia ,umiejętności i widzimisię pilota.

Ta Extra wykonała u nas kilka lotów  i tak naprawdę posłużyłem się opinią Marka że szybka i nerwowa chociaż moja obserwacja trochę może to potwierdzić.

Co do silnika to jednak wydaje mi się że docieranie na takich sporych obrotach bez schodzenia na wolne jak i chwilowe maxymalne nie jest zgodne ze sztuką ;)  no ale może się mylę...

Chciałbym widzieć lądowanie z takimi obrotami czy postój na ziemi -gdzie wolne obroty powinny zapewnić samoczynny postój bez jechania modelu .

A może to tylko takie moje gdybanie bo masz piękne wolne ,przejście z nich na maxymalne bez zająknięcia tylko nie chcesz się pochwalić :ph34r: .

A i pozdrowienia dla komentatora , cytuję  "Pierwsze odpalanie Mirka" - aż zadrżałem  :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za piękny komentarz ;] ahhh na to czekałem.

Pewnie że krytyka, jest potrzebna ;] za którą dziękuje.

Co do wolnych obrotów, to nie mogłem dawać, bo prawe mocowanie skrzydła by się rozleciało, bo się okazało że model musiał być klejony, i wyszły klejenia na szybko, przez co nie schodziłem na niskie obroty bo skrzydło by odpadło, tak trzepało modelem.

Wiadomo, że jak się silnik dotrze (ułoży) to będzie miał spokojniejsze LOW obroty.

Obroty będą ustawione TAK, aby model nie kołował sam po lotnisku ;]

Wszystkie newralgiczne miejsca w modelu zostały wzmocnione, a więc teraz następne odpalanie modelu, już nie grozi uszkodzeniem kadłuba.

Niby model na pierwszy rzut oka wydawał się OK, lecz dopiero odpalenie motora, ukazały jego prawdziwe ja.

Co do lądowania na wysokich obrotach, to wiadomo że na takich się nie ląduje ;]

zastosowałem śmigło 19x6, przez co na wolnych obrotach będzie działało jak hamulec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Krótka informacja. Extra zmieniała właściciela. Jest teraz u mnie w hangarze. :)  Model i silnik OK.

Serwa na lotkach zostały wymienione na Hitec HS5645 MG.

Model czeka na ostateczny oblot.

 

Będzię cd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.