Skocz do zawartości

Multiplex- Minimag vs. Easycub


szczurekoo7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam dylemat przy wyborze drugiego samolotu. Moim pierwszym modelem był motoszybowiec(bez lotek, ani sterów), posiadam również Lame V3. Więc nie mam żadnego doświadczenia z modelami posiadającymi powierzchnie sterowe, ale dużo ćwicze na symulatorze Realflight G4, więc mam dość dobrą umiejętność koordynacji drążkami. Teraz przyszedł czas na jakiegoś trenerka. Od razu wpadł mi w oko MINIMAG - MULTIPLEXA, albo EASYCUB. Bardziej skłonny byłbym ku EASYCUB'owi, ponieważ jest większy, ale ma również większy wznios, a koniecznie chcę zamontować lotki i trzeba by było go zlikwidować. MINIMAG ma trochę mniejszy wznios, ale sam też jest mniejszy. Nie wiem, który z tych modeli, będzie bardziej odpowiedni. Jestem również otwarty na inne propozycje, ale tylko z tworzywa EPP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajmy o modelach z cyber-fly:

 

http://www.cyber-fly.pl/produkt-795.html [piper j3 epp]

 

albo o graupnerowym:

Elektro Junior S, o ile interesuje Cię motoszybowiec :wink:

 

Co do mpx'a modeli, to są wykonane z elaporu. Równie mocnego ale sztywniejszego i twardszego materiału, który podobno jest bardziej spienionym EPP :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak:"Problem" EasyCuba był już tu na forum opisywany i się okazało, że wszystko świetnie działa.

Ja tak na prawdę pilotażu się nauczyłem do końca na MiniMagu i wiem na pewno, że mogę go z czystym sumieniem polecić. Model ten wybacza początkującemu pilotowi dużo błędów i jest idealny dla kogoś, kto chce się nauczyć podstaw RC.

EasyCub'a nawet na żywo na oczy nie widziałem, więc się nie wypowiadam.

 

A może Mentor od Multiplexa ?? To taki "duży MiniMag", ma b. mały wznios i nawet nie ma cienia strachu jeśli chodzi o działanie lotek.

A tutaj link do Mentora:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=3254

Odnośnik do komentarza