Paweł R Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Relacji nie robiłem bo jest niezawodna relacja Pana Motylastego za którą bardzo dziękuję jak i za plany. Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy mój model Waga tego co na foto 370g z podwoziem by Ja Na SK i SW balsa 1 mm brak silnika regla i pakietu. -Szkoda, że nie biało czerwony -Czemu? -Wyglądał by jak wielka barykada drogowa :rotfl: Jakość dupna niestety więcej fotek w najbliższym czasie już z lotkami. Jakieś rady?
Paweł R Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 TOTO 0 chyba gotowy :mrgreen: Przewidywane wyposarzenie: -3x serwo HXT 900 (na miejscu) -silnik EMAX http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_54&products_id=304 (brak) -pakiet http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=21_60&products_id=443 (brak) -regulator (co do tego to nie wiem prosze o pomoc w wyborze ): -TP http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=23_102&products_id=804 (brak) -EMAX http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=23_63&products_id=350 (brak) Waga (bez silnika regla i pakietu) 383g
darek.3333 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 A jakość nie jest taka zła. Mój TOTO-0 jako pierwszy model "konstrukcyjny" też mi wyszedł nie najlepiej a mimo to lata świetnie i w powietrzu się prezentuje ładnie. :wink: EDIT - Razem pisaliśmy - fotki już są - i model wygląda fajnie.... Podwozie może być trochę za wąskie ale to wyjdzie w praniu (mój jest bez podwozia). Warto zrobić maskę silnika bo wtedy model nabiera "linii". Czy ten napęd lotek specjalnie przeniosłeś nad skrzydło czy przypadkiem Ci tak wyszło?
Paweł R Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Czy ten napęd lotek specjalnie przeniosłeś nad skrzydło czy przypadkiem Ci tak wyszło? Specjalnie tak zrobiłem wolałem mieć na gorze. Tak nawiasem to toto-0 -powinien polecieć na Wielkanoc sprzęt zamówiony
darek.3333 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mi się podoba w TOTO-0 też to , że wszystko jest schowane włącznie z napędami. Twoje rozwiązanie napędu lotek ma jednak tą zaletę , że w moim przy mocnym zahaczeniu skrzydłem przechylało się ono na gumach i uszkadzał się napęd lotek uderzając o ściankę kadłuba. Teraz wzmocniłem ten element i nie mam z tym już problemów. Wczoraj lataliśmy wieczorem przy dość silnym wietrze i TOTO-0 radził sobie całkiem nieźle. Zastanawiam się tylko nad otworami wentylacyjnymi w ściankach kadłuba w obrębie pakietu gdyż dość mocno się nagrzewa. Dotychczas lataliśmy w zimie i nie było z tym problemów. :wink:
Paweł R Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Wróciłem właśnie z lotów lata się super po 10 minutach spróbowałem lądować pięknie się położył żadnych strat prócz klejonego śmigiełka :oops: potem prerwa (kolana się trzęsą) i po 5 min znów w górę potem po 22 minutach znów lądowanko -znów strach o pojemność akku. Ogólnie - pokochałem to Teraz takie pytanie ile można latać na pakiecie 2200 mAh 3 serwa HXT 900 silnik 14,5A na pełnym gazie? Obiecuję film jutro dziś nie miałem jak szedłem z mamą :mrgreen: brak kamerki jutro z kolegą sie wybiorę wezmiemy kamerę.
darek.3333 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Fajnie, że udało Ci się oblatać Twoje TOTO. Z obliczeń mi wynika , że chcąc pobierać ciągle 14,5A to 2200mAh wystarczy na 9 min. Ale nie ma chyba sensu latać ciągle na pełnym gazie. Mi 1300 mAh 3S przy spokojnym lataniu wystarcza na 20 min więc Tobie 2200mAh powinien starczyć na około 35 min. :wink:
Paweł R Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Właśnie wczoraj latałem 35 min ale rzadko gazu używałem myślałem, że wyciągne więcej ale co tam i tak nogi i ręce się trzęsą Nawet nic nie musiałem wyważać tak jakoś wyszło dziś idę znowu pakiet się ładuje może będzie film 8)
darek.3333 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 35 min. całkowicie wystarczy. Wszak trzeba potrenować też lądowania. Dobrze by było mieć pakiet a może dwa na zapas.... :wink:
Paweł R Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Po dzisiejszym krótkim niestety locie wręga silnika do wymiany (poszły 2 gumki od propsavera w locie) ale już wszystko gotowe no i zapowiada się minutowy film :mrgreen:
Paweł R Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Pozwolę sobie napisać post pod postem ponieważ mam taki problem mianowicie wyłącza mi się sam silnik bez śmigła chodzi normalnie a jak nałoże śmigło to nawewt przy niskich obrotach się wyłącza a potem można go odrazu włączyć popracuje z 10sec i znów to samo (nic się nie grzeje)
bzik4 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 1. naładuj akumulator 2. sprawdź ustawienia regulatora 2s,3s, Ni-Mh 3. sprawdź połączenie pakiet - regulator więcej pomysłów nie mam
gładkilot Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 a może http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=13418 przeczytaj.....zdaje mi się ,że mogło się zrobić to samo u ciebie
Shin Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Naładuj pakiet bo regulator wyłącza silnik jak jest mało energii żeby starczyło trochę na serwa do lądowania.
Paweł R Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Macie po punkcie. Wczorajszy nalot 30 minut Sprawdziłem wszystko co mówiliście nie wiem co było nie tak ale działa EDIT: Kolejn problem z silnikiem na wolnych obrotach wylącza sie odrazu kręci się i przestaje i tylko piszczy a na dużych obrotach jakoś się kręci tylko tak jakby zaskakuje raz szybciej raz wolniej powiedzieć mogę tyle że nie ma tam żadnego kamyczka. :crazy:
Milko Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A zaprogramowałeś właściwie regulator? to może być przyczyna.
f-150 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdź połączenie silnik regulator.Jeszcze raz przelutuj wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.