Paweł R Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W połączeniu wszystko ok :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jak miałem zabytkową aparaturę Simprop to silnik zachowywał się podobnie. Ale wariował nie tylko silnik więc nie miałem wątpliwości. Może trzeba sprawdzić wtyczkę kabla sterującego gazem (między regulatorem a odbiornikiem). A przy jakim napięciu regulator odcina silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Aparatura działa poprawnie odbioernik też podpinałem serwo pod kanał throttle było ok wszystki połącznie sprawdzone a pakiet 3s naładowany może to wina uzwojenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jak nie ma jednej fazy to silnik w ogóle nie pracuje. A może to jednak regulator? Może masz szansę pożyczyć silnik i regulator i podłączyć raz inny silnik i sprawdzić. Tak samo z regulatorem. Wtedy by się coś wyeliminowało :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Niestety nie ma szans ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Objaw jest też podobny do padającego tranzystora w reglu.Nie przeciążyłeś wcześniej silnika lub podłączyłeś coś odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nie. Dla mnie się wydaje ze to coś z silnikiem na niskich sie wogle nie kreci potem więcej gazy kręci się i przestaje tak jakby go coś zablokowało piszczy i sie robi gorący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a wrzuć jakieś fotki tego Twojego napędu możliwie dokładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert_s86 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A może to wina łożysk. Sprawdź czy wyłączony silnik ze śmiglem kręci się bez żadnego oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprobuj jeszcze timing pozmieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 A może to wina łożysk. Sprawdź czy wyłączony silnik ze śmiglem kręci się bez żadnego oporu. kręci się beż żadnych oporów nie zważając na skoki przy magnesach. (czy jak tam to nazywać wiecie o co chodzi )Fotki tutaj : Sfajczone zwoje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 zrób jeszcze raz zdjęcie trzecie tylko tak żeby było ostre uzwojenie a nie propsawer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zlacz kabel 1 z 2 i zakrec - sprawdz czy zmienil sie opor obracania w porownaniu z kablami nie zlaczonymi Powtorz z 2 i 3 oraz 3 i 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 mi się wydaje ze jednak spalił się silnik, jeśli zdjęcie oddaje rzeczywiste kolory uzwojenia, a zwieranie przewodów raczej nie wskaże zwarcia pomiędzy uzwojeniami, według mnie czeka Cię przezwajanie silnika, jak nabierzesz wprawy to taki silniczek w 20minut uzwoisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opór się nie zmienia czyli silnik do przewinięcia? EDIT: Filmik z lotów YT: LINK VIMEO: LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 wg mnie niestety tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Więc dziękuję jutro się go przewinie EDIT :Silnik odwinięty tylko problem nastąpił... proszę kogoś o narysowanie schematu choćby w paincie żeby zobaczyć jak go przewinąć niby narysowałem sobie na kartce jak to było ale po 4h już nic z tego nie rozumiem :/ 12 zwoi 14 magnesów EDIT2: Już wiem dzięki Meteorowi 1 faza na 1,4,7,10 2na 2,5,8,11 3 na 3,6,9,12 jakby ktoś potrzebował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Widzę, ze opanowujesz dość zaawansowane techniki regeneracji silników. Ja jeszcze nie musiałem niczego przewijać. Powodzenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Kiedy sprawdzisz ten silniczek? Dziś przewijałem go z 4 razy raz ruszał raz wogóle jutro oddam dla osoby która przerabiała silniki cd rom na 3f i chyba będzie ona kolejnym modelarzem w naszym gronie po dłuższej przerwie Na widok jego sprzętów szczena mi opadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.