memfagor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam, nie wiem czy to do końca dobry dział, ale chyba tutaj temat pasuje mimo wszystko bardziej niż w dziale "Heli". Kiedy wczoraj przypadkiem znalazłem ten artykuł, to odczułem potężną potrzebę podzielenia się z kimś znaleziskiem. Niestety język rosyjski jest mi obcy, więc z artykułu skorzystałem tyle, co sobie na rysunki popatrzyłem. Co do konstrukcji nie będę się wypowiadał, jestem raczej laikiem - "czytaczem forum" niż modelarzem, ale zawsze intrygowały mnie różnego typu konstrukcje lotnicze - im dziwaczniejsze tym lepsze.
eoker Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Już sobie zaczynam wyobrażać jak to by mogło latać... :shock:
japim Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Tu masz wersję przetłumaczoną - trochę koślawo ale zawsze można coś zrozumieć: http://translate.google.pl/translate?prev=hp&hl=pl&js=n&u=http%3A%2F%2Fhobbyport.ru%2Fmk_other%2Fmodels%2F8705_vertolet_na_korde.htm&sl=ru&tl=pl Jeżeli się połamie proponuję skleić. NA przyszłość polecam usługi ltranslate.google.pl
Swift Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ciekawe i oryginalne. Dosyć skomplikowany mechanizm sterowania, niestety. Znacznie prostszą konstrukcję, mają natomiast wiatrakowce na uwięzi. Kilka rozwiązań znajduje się w Miniaturowe Lotnictwo W. Schiera. PP
utopia Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Swift, patrząc na Twój avatar to sądzę ze powinieneś pamiętać publikacje bodaj w młodym techniku czy modelarzu z lat 80-tych i było to właśnie opracowanie naszych przyjaciół zza Buga . Kiedyś na jakichś zawodach był pokaz ale nie miałem okazji oglądać bo się spoźnilismy