memfagor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam, nie wiem czy to do końca dobry dział, ale chyba tutaj temat pasuje mimo wszystko bardziej niż w dziale "Heli". Kiedy wczoraj przypadkiem znalazłem ten artykuł, to odczułem potężną potrzebę podzielenia się z kimś znaleziskiem. Niestety język rosyjski jest mi obcy, więc z artykułu skorzystałem tyle, co sobie na rysunki popatrzyłem. Co do konstrukcji nie będę się wypowiadał, jestem raczej laikiem - "czytaczem forum" niż modelarzem, ale zawsze intrygowały mnie różnego typu konstrukcje lotnicze - im dziwaczniejsze tym lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eoker Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Już sobie zaczynam wyobrażać jak to by mogło latać... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Tu masz wersję przetłumaczoną - trochę koślawo ale zawsze można coś zrozumieć: http://translate.google.pl/translate?prev=hp&hl=pl&js=n&u=http%3A%2F%2Fhobbyport.ru%2Fmk_other%2Fmodels%2F8705_vertolet_na_korde.htm&sl=ru&tl=pl Jeżeli się połamie proponuję skleić. NA przyszłość polecam usługi ltranslate.google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 wolałbym lame -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swift Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ciekawe i oryginalne. Dosyć skomplikowany mechanizm sterowania, niestety. Znacznie prostszą konstrukcję, mają natomiast wiatrakowce na uwięzi. Kilka rozwiązań znajduje się w Miniaturowe Lotnictwo W. Schiera. PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...