dzinksu Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie bądź złośliwy smootny, nie musisz dzwonić dziesięć razy. Wystarczyło się zainteresować co się stało, że przesyłka nie dotarła. Przecież jesteśmy ludźmi i potrafimy się dogadywać. Ja wychodzę z założenia, że jak się chce, to się wszystko załatwi. Tym bardziej że jestem człowiekiem bezkonfliktowym. A sklep prowadzę dla przyjemności, dzięki niemu poznałem wielu ciekawych modelarzy i to jest dla mnie najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie bądź złośliwy smootny, nie musisz dzwonić dziesięć razy.. Nigdy nie byłem złośliwy ;D ;D pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinksu Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 No i tak powinno być. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Kupiłem w tym sklepie razem z kolegą 2 flymentory. Jeden okazał się być lekko niesprawny- nie trzymał ogona. Odesłałem do reklamacji i zamiast czekać na decyzję producenta otrzymałem nowy na koszt Właściciela sklepu. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie i jestem zbudowany podejściem do klienta. Wielki plus. Oby tak dalej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad65 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 A więc wypowiem się teraz ja na temat sklepu. Ostatnio kupiłem nadajnik Turnigy 9x przyszedł po dwóch dniach.Sprawny wszystko w jak najlepszym porządku. Po jakimś czasie pomyślałem, że przydał bym mi się pakiet do nadajnika i samolotu więc wchodzę na stronę sklepu i patrze ,że w dniach od 4 do 7 sierpnia będzie nie czynny a zamówienia złożone w tym czasie zostaną zrealizowane po tej dacie. Pomyślałem więc ,że zamówienie złoże sobie w niedziele 7 sierpnia i tak też zrobiłem. Jakie było moje zdziwienie kiedy wchodząc o godz. 12.00 na stronę sklepu pokazał się komunikat ,że sklep w dniach od 8 do 10 sierpnia będzie nieczynny. Nie po to czekałem te kilka dni żeby teraz czekać jeszcze te następne kilka dni jak bym wiedział to poszukałbym w innym sklepie, a zależy mi na czasie. Nie mam pretensji do właściciela , że sklepu jest nieczynny tylko zirytowało mnie to ,że zamiast od razu napisać ile sklep będzie nieczynny to informacje są podawane na raty .Teraz nie wiem czy po 10 sierpnia znowu nie będzie jakieś przerwy to tyle na ten temat. Co do innych zamówień i towaru nie mam zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Konrad65, - nie bardzo rozumiem o co chodzi .... na stronie masz podane dwa numery telefonów oraz numer gg ....zawsze jak się chce skontaktować to się człowiek skontaktuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad65 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Chodzi mi to, że właściciel sklepu mógł od razu napisać ,że sklep będzie nie czynny do 10 sierpnie a nie tak jak wcześniej ,że będzie nieczynny do 7 sierpnia, no ale trudno ostatecznie poczekam trochę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 A wiesz co to są wypadki losowe ? Facet mógł zwyczajnie złamać nogę , rękę , czy cokolwiek . Mogło go potrącić auto rano w drodze po bułki ... Gdyby nie było kontaktu na stronie faktycznie można by mieć pretensje ale sporo tam tego umieścił i wiem że gdybyś zadzwonił nawet w sobotę czy niedzielę gdy wszyscy byli na pikniku to Jacek by odebrał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinksu Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 W tamtym okresie dużo się działo..za dużo. Dlatego takie zmiany były odnośnie zamknięcia sklepu. Oczywiście to się zdarza raz do roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modrzej Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 A co się stanęło, że nie mogę wejść do własnego koszyka na stronie ani dodać żadnego produktu? Nie ma w ogóle opcji "dodaj do koszyka" czy czegoś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Czy ktoś wie co dzieje się ze sklepem, bo strona nie działa? To przejściowe kłopoty techniczne czy....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam www.Radio-Modele.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinksu Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Sorki ale troszkę przysnąłem. Teraz sklep Rc-ElectroTown.pl zmienił się na www.Radio-Modele.pl, Myślę, że się na mnie za to nie obrazicie. Staram się wszystko tak ogarnąć, aby klienci mieli jak najlepiej. Informacje o zmianie domeny dostali wszyscy, którzy byli u mnie zarejestrowani. W tej chwili pracujemy nad rozbudową nowej strony, bo ma ona wiele możliwości...i dużo niedociągnięć. Powoli nabiera to wszystko kształtu. Jeśli macie jakieś ciekawe propozycjw co do funkcji dodatkowych sklepu, to proszę pisać na adres sklepu lub na pw. Cenne uwagi będą skutkowały oczywiście rabatami. Nowości w asortymencie będą przekazywane na kanale FB (Radio-Modele). A i w niedługim czasie pojawi sie nowy ciekawy asortyment, nie tylko z dziedziny modelarstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.