Skocz do zawartości

Monster truck mega moc


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod
Amory=amortyzatory

A Ty Matis 1000000 lepiej się nawet za to nie zabieraj nie mając podstawowej wiedzy :|

 

Tak przypuszczałem, zapewne na koniec kolega zapyta jaką apę z jakimi akusami ma kupić do swojego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na superheterodynie,8 giba ram i z dwoma dżojstikami.Ful wypas.

Tak poważnie chciałbym zobaczyć film z jazdy tym sprzętem ze zdjęć.To musi być ciekawe.Stawiam szelki przeciwko krakersom że nie trwała długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Rysunek jest dobrze ale widzę że nie masz pojęcia o rozwiązaniach stosowanych w modelach kołowych.Jeżeli zrobisz rozwiązanie takie jak ze linku to przy zakręcie wewnętrzne koło będzie pokonywało krótszą drogę niż zewnętrzne a obroty obu będą takie same, żeby tak się nie działo stosowane są mechanizmy różnicowe.Model na zdjęciu nie jest pospawany tylko posmarkany.Weź pierwszy lepszy (poważny ) model samochodu RC.W nim dyferencjał jest normalną sprawą już nie wspomnę o modelach 4WD.Mój szef kupił model terenowy chyba savage 4WD spalinowy.Sam nie umie regulować więc na mnie spadają obowiązki obsługi.Uwierz mi że budowa takiego modelu nie jest prosta (miałem okazję poznać dokładnie ten model chociaż mnie samochody RC nie interesują).Ostatnio będąc w stolicy kupił elektryczne Subaru na podwoziu Carsona, też jest mechanizm różnicowy.A tu ktoś zrobił wynalazek a Ty napaliłeś się na taki sam nie mając pojęcia jak zacząć żeby pomyślnie przejść do samego końca budowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak koszt będzie spory ale myślę że warto :wink:

 

Mam pomysł kupie np. ten zestaw:

 

http://www.allegro.pl/item625236934_tt_01_kielichy_zwrotnic_polosie_zestaw_nowy_alu.html

 

lub

 

http://www.allegro.pl/item629949836_przeguby_kardany_tt01_tamiya.html

 

Przetnę półośki na płu i wspawam w środek pręt o tej samej średnicy dzięki czemu będę mógł dostosować sobie dowolna długość :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po piersze wykonane są ze stali hartowanej,po drugie nie wspawasz ich aby były idealnie wycentrowane,po trzecie trzasną od razu.Dlaczego?Wytłumaczę ci na przykładzie jednego z moich modeli,przy silniku 0.28 Graupner Nitro Bull dogbon tuningowy hartowany potrafi trzasnąć jak zapałka,zwykłe ukręca na dzień dobry a ty chcesz przeciąć i pospawać.

Życzę Ci powodzenia ale dalej twierdzę że nie masz pojęcia o tym co zamierzasz zrobić.

Filmiki z Youtube nic ci nie dadzą.Zarejestruj się na RC auto. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.