meloow Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 jako że już czerwiec to warto może pomyśleć o wakacjach czyli nic nie robieniu przez 7-14 dni koledzy jakie macie palny na wakacje 2009 ? PS. Ja za 3 tygodnie wybieram się na 14 dzionków do kraju spod półksiężyca i gwiazdki. jedyne co mnie martwi to to że nici z robienia modeli na urlopie w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 A ja pewnie pojadę do Łeby. Jeżdżę tam od 13lat i jakoś taka się tradycja zrobiła Ja lubię tam jeździć zwłaszcza, ze mają najlepsze kebaby jakie do tej pory udało mi sie zjeść ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 A ja pewnie pojadę do Łeby. Jeżdżę tam od 13lat i jakoś taka się tradycja zrobiła Ja lubię tam jeździć zwłaszcza, ze mają najlepsze kebaby jakie do tej pory udało mi sie zjeść ;D Masz 15 lat i od 13 jeździsz na kebaby do Łeby??? Dość mało wiarygodne informacje :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nergal Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Moje wakacje zaplanowałem jeszcze zimą. Jadę na 3 dni do Szczytna na Hunterfest, potem na tydzień do rodziców i kolejne 3 dni "rykowiska" na Woodstocku w Kostrzynie nad Odrą. Jednak najpierw muszę kupić samochód.Swoja drogą nie sądziłem że to takie trudne! :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Nie napisał, że na kebaby jeździ od 13 lat, tyko, że od tylu odwiedza Łebę. Daj młodzieży przykład czytania ze zrozumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...