Skocz do zawartości

Wakacje :) gdzie się wybieracie ?


meloow

Rekomendowane odpowiedzi

jako że już czerwiec to warto może pomyśleć o wakacjach czyli nic nie robieniu przez 7-14 dni :)

 

koledzy jakie macie palny na wakacje 2009 ?

 

PS. Ja za 3 tygodnie wybieram się na 14 dzionków do kraju spod półksiężyca i gwiazdki.

 

jedyne co mnie martwi to to że nici z robienia modeli na urlopie w tym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pewnie pojadę do Łeby. Jeżdżę tam od 13lat i jakoś taka się tradycja zrobiła :P Ja lubię tam jeździć zwłaszcza, ze mają najlepsze kebaby jakie do tej pory udało mi sie zjeść ;D

 

 

Masz 15 lat i od 13 jeździsz na kebaby do Łeby??? Dość mało wiarygodne informacje :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wakacje zaplanowałem jeszcze zimą. Jadę na 3 dni do Szczytna na Hunterfest, potem na tydzień do rodziców i kolejne 3 dni "rykowiska" na Woodstocku w Kostrzynie nad Odrą. Jednak najpierw muszę kupić samochód.Swoja drogą nie sądziłem że to takie trudne! :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pewnie pojadę do Łeby. Jeżdżę tam od 13lat i jakoś taka się tradycja zrobiła :P Ja lubię tam jeździć zwłaszcza, ze mają najlepsze kebaby jakie do tej pory udało mi sie zjeść ;D

 

Chciałeś powiedzieć od 16 lat jeździsz do Łeby :wink:

 

Tomek dobrze prawi, tegoroczny woodstock bedzie git tylko ta podróż pociągiem tyle godzin ... Z BS to już w ogóle nie chce nawet myśleć ile ... Szkoda że z powodu kasy trzeba bedzie Jarocin odpuścić ...

 

W Warszawie też jest kilka dobrych kebabów w sumie zależy jak sie trafi na partie, kebab jak kebab wszedzie podobny ...

 

Z planów modelarskich to 2 tajne modele, z wyjazdów to Korne, może aero model show, Wilcze Laski

 

Z innych planów na wakacje to mam nadzieje że udam sie na wycieczke rowerową tutaj:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rezerwat_przyrody_Jasne

 

http://www.ga.com.pl/Jasne.htm