Filonxxxl Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Ja to swego nie mogę nawet reklamować, bo leżakował na półce jakiś rok Najdziwniejsze jest to, że opinie ma b.dobre. A co do różnicy, to nie sądzę, że akurat ten 900Kv jest inaczej wykonany, przecież to ten sam silnik z trochę innym nawinięciem, więc to chyba kwestia przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Ja do swojej Katany wstawilem SK 3542-1000 i ze śmigłem 13x4 lata aż miło :jupi: . O wcześniejszych problemach z TR 3448-900 pisałem juz innym dziale. Zmiana timingu na regulatorze niewiele zmieniała. Zmiana śmigieł również. Prawdopodobnie (ale nie wiem tego na 100%) był wadliwy pakiet Li-Fe. Teraz mam mniejszy silnik i inne pakiety a samolot lata 200% lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Grabcio jaki miałeś pobór prądu na śmigle 13X6,5? regulator 50A wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam Filonxxxl cosik chyba za małe śmigło masz do tego motorka. Spróbuj na 13x6,5. Wiem, że pakiet 4s, ale obroty masz 800kV. Mam taki motorek, ale na 900kV. Pakiet 3s lipo , śmigło 13x6,5 APC. Według Wattmetera pobór prądu na ziemi 35A, moc 391W. I ciagu ma napewno dooobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.