Kwasiu Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam Od dawna się nad tym zastanawiałem i znalazłem tylko angielski opis tego czegoś. Mianowicie chodzi mi o to, co na rysunku podpisane jest jako: sealed pipe line. Co to takiego jest i do czego służy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Być może jest to jakiś przelew :roll: ...chociaż to nie gaźnik pływakowy,więc przelew raczej nie..hehm....z wolnego tłumaczenia wychodzi że jest to jakaś zaślepiona rurka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 A może to jest gaźnik do którego doprowadza się olej , to znaczy że sam sobie miesza mieszankę paliwowo olejową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 nie, silnik chodzi na mieszance olej paliwo, a rurka jest faktycznie zaślepiona, przy mocnym odbiciu silnika przy odpalaniu, ostatnio mi to wypadło i wylała się mieszanka stamtąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kretobójca Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Sealed (zaplombować, uszczelnić, zakapslować) pipeline (rurka) nie służy do niczego. Jak nazwa wskazuje, jest to po prostu zatkana poprzez zaciśnięcie rurka wystająca z gaźnika. Gdybyś ją odetkał, oczywiście w tedy zaczęła by do czegoś służyć, ale to wykracza poza temat Twojego zapytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Nie no proszę was To po co dawać element, który do niczego nie służy, dla ozdoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam. taki gaźnik widziałem kiedyś w kosie spalinowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henry Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Jest to typowy gaźnik bezpływakowy, podobnie jak w piłach spalinowych, który pracuje w każdej pozycji. Ma tam mase śróbek regulacji składu mieszanki biegu jałowego od niskich do wysokich. Te małe śróbki po prawej stronie na zdjęciu, chyba ze są to dyszki - zdjęcie nie jest dobrej jakości by to stwierdzić, natomiast ta duża śróba ze spręzyna to moim zdaniem śróba regulacji przepustnicy. Co to tej zaślepionej rurki jest to jakiś dodatkowy gadżet który zaślepia jakiś otwór przelotowy w gaźniku, a czy jest to celowe wyprowadzenie jej na zewnatrz trudno wywnioskować nie mając gaźnika w ręku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krankor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A nie pomyśleliście o podpompowywaniu paliwa po dłuższym staniu bez ruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Owszem, pomyslałem. Do tego służy klapka ssania wymuszająca podcisnienie w gaźniku podczas "kręcenia" silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A skąd membrana pompki gaźnika ma "napęd" jak nie ma "specjalnej" dziurki obok wlotu mieszanki do silnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krankor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ale ja mówię o takie pompce jak w dawnych maluchach do spryskiwania szyby, a naciskanej palcem a tu używanej do podpompowania paliwa do gaźnika, a nie o ssaniu w czasie szarpania. Ile się naszarpiesz zanim podciągnie ci tak paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Tak ze 4-5 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ale ja mówię o takie pompce jak w dawnych maluchach do spryskiwania szyby, a naciskanej palcem a tu używanej do podpompowania paliwa do gaźnika, a nie o ssaniu w czasie szarpania. Ile się naszarpiesz zanim podciągnie ci tak paliwo A gdzie w "benzyniakach" masz taką pompkę ( chodzi o modelarstwo - nie o kosiarki ) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No bywają takie pompki. Taka przezroczysta kopułka silikonowa czy kij wie jaka. Mam ją w samochodziku RC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No bywają takie pompki. Taka przezroczysta kopułka silikonowa czy kij wie jaka. Mam ją w samochodziku RC. OO Sorry, bo w latających gdzie gaźnik Walbro takowego raczej nie uświadczysz .. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Walbro jest też w moim samochodziku a także w kosiarkach. Ale samochodziki mają kosiarkowe silniki, więc nic dziwnego że mam to ustrojstwo :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 A może to jest wyjście pod Gas boxa /boost bottle ? Jak ktoś chce założyć to oddławia to wyjście i zakłada go tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klif5 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Najprawdopodobniej jest to rurka do podciśnienia napędzającego gażnik. Nie we wszystkich silnikach czy ustawieniach gażnika da się brać to podciśnienie z otworu pod gażnikiem bo czasami go tam nie ma . Wtedy łączy się tą rurkę bezpośrednio ze skrzynią korbową wężykiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Pawel ma racje.Pozdrawia Henry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.