Marcin Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Żeby nie było, że nic się nie dzieje i nic nie robię. wręga silnikowa zrobiona, przedłużyłem wał silnika. Mam nadzieję, że to wszystko będzie działać. Zdjęcia mówią więcej niż słowa:
cobra Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Czy w samym "dziobku" jest łożysko podpierające ten długaśny wał? Bez tego będzie kicha.
Marcin Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Niestety nie ma. Aż tak źle to wygląda? :|
cobra Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Według mnie będzie :ass:. Roztrzepie ci model, nawet z wyważonym śmigłem. Przykręć silnik do deski i sprawdź. Dopóki jest jeszcze możliwość zmiany. Dlaczego tak robisz, a nie odcięty nosek i kołpak?
Rafal B. Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Dlaczego tak robisz, a nie odcięty nosek i kołpak? Bo dzięki temu masz zachowaną sylwetkę szybowca. I ściągając śmigło masz szybowca i możesz sobie polatać za holem a gdy nie masz holówki lub jesteś gdzieś w terenie to masz napęd.
malinn Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Cobra ma rację za długi ten wał bez podpory. Jak ci go nie rozbije od samej pracy to przy lądowaniu jak trącisz śmigłem czy kołpakiem w coś to od razu się wygnie. Wały się skraca by było mocniejsze , a Ty wybrałeś opcję odwrotną. Mnie w oczy nie kole standardowe odcięcie noska i napęd.Bo to przecież nie są prawdziwe szybowce tylko modele rc - choć nie każdy to rozumie i popiera ale to moja opinia. Lepiej mieć napęd i latać częściej niż kurzyć model bez napędu na szafie.
Marcin Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Hmm, jedno lozysko mam. Musialbym mu zrobic mini wręgę ze sklejki, wkleić je a potem jakoś pokombinować z zamontowaniem tego w dziobie.
kuba r. Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 kumpel chciał zamontować silnik w tym modelu - http://www.orlik.sacz.pl/zdjecie.php?photo=photos/photo_2968.jpg , muszę mu polecić ten sposób, Kobuz bez rurki na przodzie wyglądałby głupio, a tak może ją sobie zakładać zamiast śmigła
Marcin Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Odpalilem dzis silnik przymocowany do imadła. Bić jako takich nie widziałem, może jednak wytrzyma. Jak się rozleci w powietrzu to wtedy utnę dziób i zrobię normalnie, jak bozia kazała
malinn Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Silnik sprawdzałeś ze śmigłem i kołpakiem i dawał radę ?
Marcin Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 śmigło skladane , bez kolpaka, sama piasta. czyli tak, jak bedzie w modelu. Sam nie wiem, jak znajde dobry kolpak to moze zrobie jednak z ucietym nosem, ale jeszcze sie zastanawiam.
modelpiotrek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Miejmy nadzieję że jednak go nie znajdziesz
kankrz Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Niepotrzebnie koledzy wymyslaja z tym startem. Na youtube widzialem start z reki Thermik XXXL od Valenty -ok 5m rozpietosci , na pelnym gazie i bez problemow. Moja Xperience , tez grubo ponad 3kg idzie z reki na 4S. Sam zobacz : valenta podrawiam
Henryk Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Witam Zobacz też mojego Jantara 380 cm rozp. 4.2 Kg Henryk
z.nicgorski Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witaj Henryku .....piękny lot, piękne niebo a jakie finezyjne lądowanie !!! Jest czego pozazdrościć. Warto zobaczyć tego Jantara. pozdrawiam zbyszek
Henryk Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witaj Zbyszku Bóg zapłać za dobre słowo Kończę następny film z Jantarem w roli głównej,próby akrobacji z nowymi skrzydłami. Postaram się też o lepszą jakość filmu. A oto zapowiadany filmik, próba nowych skrzydeł w locie. Pozdrawiam Henryk http://www.youtube.com/watch?v=DX9oMcMuRSI
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.