blackriver Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 blackriver napisał/a: A bateryjkę chyba tą. nie ryzykowałbym latania na takim pakieciku... lata sie na tych bateriach. nic sie nie dzieje. Marcin kiedy to oblatujemy Jak się nauczymy na simulu, notabene ramę mam poskładaną z serwami i silnikiem, jeszcze regulator, gyro i w zasadzie koniec składania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolSky Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam, tak prezentują się moje HK-owce Setup tego, którym latam ( na drugim planie): serwa na tarczy TP 91GR, Serwo kierunku HD 1810 MG (cyfrowe), żyroskop futaba GY-401, silnik Turnigy E500, regulator 40A z dodatkowym becem, pakiety 3S 2200. Zmieniłem również łopaty na Align (zółte, bardzo wytrzymałe, dodatkowo stabilizują heli). Zmieniona jest również zębatka napędzająca pasek tylniego wirnika na aluminiową z T_Rex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Baterie 2 x TURNIGY 2200 mAh 20C matched 188 g i 2 x HexTronic 2200 20-32c. Jutro zrobię zdjęcie swojego helika. Jeszcze tylko zmiana łopat na szklane od aligna 325 Pro i flybar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 No więc tak. Zalety: - cena!!! - kompletny kit 450-tki! - ogon bez luzów - przynajmniej na razie 8) . - głowica z bardzo małymi luzami, opinia znajomych latających heli ;D . Wady (przynajmniej mojego egzemplarza): - śrubki do :ass: , 1/3 ma więcej niż 1,5 mm hex - lub mniej niż 1,7 mm! (zamawiam komplet z Align'a) - gdzie te chińczyki mają gały :?: - pręt flybar'a z jednej strony zamiast gwintu ma nie wiadomo co!!! do wyrzucenia. (zamawiam komplet 3 szt. + łopatki od Align'a) - łopatki flybara mają wagę różną o 2 g. Jako ciekawostka łopaty z zestawu są prawie idealne! - uchwyt serwa ogonowego do wyrzucenia (zamawiam od Align'a - aluminiowy) - poza tym do zamówienia: kompletny napęd ogona - obie ośki z aluminiowymi kołami pasowymi (Align), aluminiowa półka silnika (Copter-X lub Align), szpindle zestaw (Align x/xl) - krzywa belka ogonowa, za mała średnica - do zamówienia od Align x/xl 346 mm. Ze starej można strzelać kulkami z plasteliny - jak ktoś lubi :devil: , przynajmniej się nie zmarnuje :rotfl: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Proponuje odpuścić sobie sobie śruby Aligna to badziewie !!! Plastelina i to rozkalibrowana wymiarowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Proponuje odpuścić sobie sobie śruby Aligna to badziewie !!! Plastelina i to rozkalibrowana wymiarowo. Czyli szukanie śrubek na rybkę w metalowym? W zestawach Copter-X śrubek do plastiku na lekarstwo :? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Te są całkiem całkiem tylko ta cena . pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arco Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Blackriver czy możesz wyjaśnić jaki masz problem z wkrętami? Jeśli chodzi o wymiar gniazda sześciokątnego, to idealnie pasują imbusy 1/16" za kilka $ z eBay'a. Przydadzą się również do wkrętów dociskowych flybar'a i zębatki silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Blackriver czy możesz wyjaśnić jaki masz problem z wkrętami? Jeśli chodzi o wymiar gniazda sześciokątnego, to idealnie pasują imbusy 1/16" za kilka $ z eBay'a. Przydadzą się również do wkrętów dociskowych flybar'a i zębatki silnika. Do ponad połowy śrubek idealnie pasuje 1,5 mm metryczny - ciekawostka, nie :?: , do flybara też metryczny, do silnika mam "własne śrubki" - calowe imbusy mam zamówione, ale jeszcze nie doszły, więc na razie nie mam jak sprawdzić. edit. 1/16 cala to 1,5875 mm. - no to niech mi ktoś wyjaśni, dlaczego reszta śrubek na imbusie 1,5 mm nie ma luzów i doskonale się przykręca i odkręca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arco Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Możesz mi wierzyć, metrycznych imbusów do skręcania tego heli nie używałem. Jak wiadomo belkę ogonową trzeba odkręcać aby regulować napięcie paska, robiłem to już kilkakrotnie i jak na razie żaden wkręt nie został zniszczony. Kiepskie wkręty to dopiero zobaczysz, jak zaczniesz montować aluminiowe osady łożysk wirnika i kółka pasowego. Nie dość że miękkie, to z gniazdem Philips'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Zakupione 2 szt. pakietów - LiPo TURNIGY 2200 mAh 3s 20C SELEKCJA ;D , prąd ładowania 2C! Zobaczymy jak się sprawują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Przyszła reszta "bebeszków", czyli składamy resztę i regulujemy ;D ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Zakupione 2 szt. pakietów - LiPo TURNIGY 2200 mAh 3s 20C SELEKCJA ;D Mam 2 szt 500mAh 3s. Ładowałem je pradem !!!3C!!! i nawet się ciepłe nie zrobiły... Łykały miliamperogodziny jak młody pelikan rybkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 ...Łykały miliamperogodziny jak młody pelikan rybkę Pytanie tylko jak długo zniosą takie traktowanie, choć przy ich cenie pewnie za bardzo się tym nie przejmujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuss Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam, wlasnie skladam hk 450. I nie do konca wiem co czego moge uzyc tej czesci: byla przy statecznikach, tylko nie wiem czy je montowac do tego poziomego czy pionowego ? I w ktorym miejscu ? (miedzy srube i statecznik, czy statecznik i "belke") ?? Jakies pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 w dziurki w kabince ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuss Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 no dobra udalo mi sie zlozyc.., i nawet zaczalem oblot. Niestety mam problem.., generalnie ogon trzyma do wysokosci 15cm (jak heli jest na 15cm jest ok).., jak dodam wiecej gazu, to helik idzie wyzej i automatycznie zaczyna wirowac. Zauwazylem tez ze jak dam kontre na sterze to nic sie nie dzieje (czyli jest juz max wychylony przez zyro).. Czyli na moj rozum, za wolno sie kreci.Dobrze kombinuje ? Tylko czym to moze byc spowodowane ? Zle napiety pasek napedowy ? (za slabo? wydaje mi sie ze jest ok) Nie wiem co jeszcze moze byc przyczyna.. jakies rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Zrob tak zeby na srodku łopatki byly juz wychylone kilka stopni i problem rozwiazany. Przeniesieniem serwa to mozesz zrobic bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek041 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A czy śmigło ogonowe kręci się w dobrym kierunku ? patrząc od tyłu wirnik główny obraca się w prawo to śmigło ogonowe powinno obracać się do tyłu > ? Czy tak jest u ciebie bo tak powinno być. Pytam bo sam miałem kiedyś taki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuss Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 smiglo kreci sie dobrze. Nie rozumiem jak przeniesienie serwa ma zmienic wychylenie na srodku ? Jak przeniose serwo blizej ogona.., to efekt bedzie taki jakbym po prostu wydluzyl linke.., czyli skos sie zwiekszy.., ale nie bedzie na srodku wcale wiekszy.. :/ nie wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.