Skocz do zawartości

hk450


blackriver

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

blackriver napisał/a:

A bateryjkę chyba tą.

 

nie ryzykowałbym latania na takim pakieciku...

lata sie na tych bateriach. nic sie nie dzieje.

Marcin kiedy to oblatujemy :)

Jak się nauczymy na simulu, notabene ramę mam poskładaną z serwami i silnikiem, jeszcze regulator, gyro i w zasadzie koniec składania.

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam,

tak prezentują się moje HK-owce :)

Dołączona grafika

 

Setup tego, którym latam ( na drugim planie):

serwa na tarczy TP 91GR, Serwo kierunku HD 1810 MG (cyfrowe), żyroskop futaba GY-401, silnik Turnigy E500, regulator 40A z dodatkowym becem, pakiety 3S 2200.

Zmieniłem również łopaty na Align (zółte, bardzo wytrzymałe, dodatkowo stabilizują heli). Zmieniona jest również zębatka napędzająca pasek tylniego wirnika na aluminiową z T_Rex.

Opublikowano

Baterie 2 x TURNIGY 2200 mAh 20C matched 188 g i 2 x HexTronic 2200 20-32c. Jutro zrobię zdjęcie swojego helika. Jeszcze tylko zmiana łopat na szklane od aligna 325 Pro i flybar.

Opublikowano

No więc tak.

 

Zalety:

- cena!!!

- kompletny kit 450-tki!

- ogon bez luzów - przynajmniej na razie 8) .

- głowica z bardzo małymi luzami, opinia znajomych latających heli ;D .

 

Wady (przynajmniej mojego egzemplarza):

- śrubki do :ass: , 1/3 ma więcej niż 1,5 mm hex - lub mniej niż 1,7 mm! (zamawiam komplet z Align'a) - gdzie te chińczyki mają gały :?:

- pręt flybar'a z jednej strony zamiast gwintu ma nie wiadomo co!!! do wyrzucenia. (zamawiam komplet 3 szt. + łopatki od Align'a)

- łopatki flybara mają wagę różną o 2 g. Jako ciekawostka łopaty z zestawu są prawie idealne!

- uchwyt serwa ogonowego do wyrzucenia (zamawiam od Align'a - aluminiowy)

- poza tym do zamówienia: kompletny napęd ogona - obie ośki z aluminiowymi kołami pasowymi (Align), aluminiowa półka silnika (Copter-X lub Align), szpindle zestaw (Align x/xl)

- krzywa belka ogonowa, za mała średnica - do zamówienia od Align x/xl 346 mm. Ze starej można strzelać kulkami z plasteliny - jak ktoś lubi :devil: , przynajmniej się nie zmarnuje :rotfl: .

Opublikowano

Proponuje odpuścić sobie sobie śruby Aligna to badziewie !!! Plastelina i to rozkalibrowana wymiarowo.

Czyli szukanie śrubek na rybkę w metalowym? W zestawach Copter-X śrubek do plastiku na lekarstwo :? .

Opublikowano

Blackriver czy możesz wyjaśnić jaki masz problem z wkrętami? Jeśli chodzi o wymiar gniazda sześciokątnego, to idealnie pasują imbusy 1/16" za kilka $ z eBay'a. Przydadzą się również do wkrętów dociskowych flybar'a i zębatki silnika.

Opublikowano

Blackriver czy możesz wyjaśnić jaki masz problem z wkrętami? Jeśli chodzi o wymiar gniazda sześciokątnego, to idealnie pasują imbusy 1/16" za kilka $ z eBay'a. Przydadzą się również do wkrętów dociskowych flybar'a i zębatki silnika.

Do ponad połowy śrubek idealnie pasuje 1,5 mm metryczny - ciekawostka, nie :?: , do flybara też metryczny, do silnika mam "własne śrubki" - calowe imbusy mam zamówione, ale jeszcze nie doszły, więc na razie nie mam jak sprawdzić.

 

edit.

1/16 cala to 1,5875 mm. - no to niech mi ktoś wyjaśni, dlaczego reszta śrubek na imbusie 1,5 mm nie ma luzów i doskonale się przykręca i odkręca?

Opublikowano

Możesz mi wierzyć, metrycznych imbusów do skręcania tego heli nie używałem. Jak wiadomo belkę ogonową trzeba odkręcać aby regulować napięcie paska, robiłem to już kilkakrotnie i jak na razie żaden wkręt nie został zniszczony.

Kiepskie wkręty to dopiero zobaczysz, jak zaczniesz montować aluminiowe osady łożysk wirnika i kółka pasowego. Nie dość że miękkie, to z gniazdem Philips'a.

Opublikowano

Zakupione 2 szt. pakietów - LiPo TURNIGY 2200 mAh 3s 20C SELEKCJA ;D

Mam 2 szt 500mAh 3s. Ładowałem je pradem !!!3C!!! i nawet się ciepłe nie zrobiły... Łykały miliamperogodziny jak młody pelikan rybkę :D

Opublikowano

...Łykały miliamperogodziny jak młody pelikan rybkę :D

Pytanie tylko jak długo zniosą takie traktowanie, choć przy ich cenie pewnie za bardzo się tym nie przejmujesz :)
Opublikowano

Witam,

wlasnie skladam hk 450. I nie do konca wiem co czego moge uzyc tej czesci:

Dołączona grafika

 

byla przy statecznikach, tylko nie wiem czy je montowac do tego poziomego czy pionowego ? I w ktorym miejscu ? (miedzy srube i statecznik, czy statecznik i "belke") ??

 

Jakies pomysly ?

Opublikowano

no dobra udalo mi sie zlozyc.., i nawet zaczalem oblot. Niestety mam problem.., generalnie ogon trzyma do wysokosci 15cm :) (jak heli jest na 15cm jest ok).., jak dodam wiecej gazu, to helik idzie wyzej i automatycznie zaczyna wirowac. Zauwazylem tez ze jak dam kontre na sterze to nic sie nie dzieje (czyli jest juz max wychylony przez zyro)..

Czyli na moj rozum, za wolno sie kreci.Dobrze kombinuje ?

 

Tylko czym to moze byc spowodowane ? Zle napiety pasek napedowy ? (za slabo? wydaje mi sie ze jest ok)

Nie wiem co jeszcze moze byc przyczyna.. jakies rady ?

Opublikowano

Zrob tak zeby na srodku łopatki byly juz wychylone kilka stopni i problem rozwiazany. Przeniesieniem serwa to mozesz zrobic bardzo szybko.

Opublikowano

A czy śmigło ogonowe kręci się w dobrym kierunku ? patrząc od tyłu wirnik główny obraca się w prawo to śmigło ogonowe powinno obracać się do tyłu > ? Czy tak jest u ciebie bo tak powinno być. Pytam bo sam miałem kiedyś taki problem

Opublikowano

smiglo kreci sie dobrze. Nie rozumiem jak przeniesienie serwa ma zmienic wychylenie na srodku ? Jak przeniose serwo blizej ogona.., to efekt bedzie taki jakbym po prostu wydluzyl linke.., czyli skos sie zwiekszy.., ale nie bedzie na srodku wcale wiekszy.. :/

 

nie wiem o co chodzi :(

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.