Skocz do zawartości

Jaki to silnik?

casamio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy orientujecie się może co to za silnik? Może ktoś taki posiada?

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Mam nadzieje że chociaż widać te zdjęcia :oops:

Opublikowano

dzieki za szybka odpowiedź.

ruski :shock: ? no dobrze, a czy on może działać na normalnym modelarskim paliwku?

A że ruski to pewnie lipa jakaś?

Opublikowano

No tak nie da się ukryć że faktycznie bardzo podobne, czyli geniusz rosyjskiej myśli technicznej. Trudno jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o modelarstwo, na początek musi wystarczyć :|

Dzieki za pomoc :)

Opublikowano

A że ruski to pewnie lipa jakaś?

geniusz rosyjskiej myśli technicznej

jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o modelarstwo

:shock: Noooo.

Przez grzeczność nie zaprzeczę

Opublikowano

Ze swojego doświadczenia wiem, że Rosjanie zza starych dobrych czasów czerwonego sztandaru, nawet się starali. Może ne była to myśl techniczna zbyt wyrafinowana, ale za to prosta i skuteczna. Osobiście się śmieję, że jak silnik, to miał w razie wojny myśliwce napędzać, a jak wiatrówka, to miała czołgi niszczyć. :D

Niestety, po Pierdustrojce rosjanie sporo sobie zapożyczyli od braci w wierze w system jedynie prawdziwy i znacząco zaczeli wypuszczać gnioty, oszczędzając na czym się dało.

Oczywiście, jak wszędzie, są firmy i osoby, które się starają i dorównują jakością wyrobów światowej czołówce. Tylko, że dziś naprawdę trudno wyłowić perełki z błota. :?

Opublikowano

Słuchajcie (właściwie to czytajcie) jak mój trenerek z tym poleci i mi się zabawa spodoba to kupie jakiś porządniejszy silniczek. Dziadostwo, no trudno ale podobno nawet działa. myślicie żebym się go pozbył i od początku nim sobie głowy nie zawracał? to Wy jesteście doświadczonymi modelarzami, mam nadzieję że coś poradzicie :|

Opublikowano

Dałeś fotki akurat nie te :(

Jeśli to Poljot, to radzę zapomnieć, bo to cholerstwo było zdecydowanie nieudane...