Callab Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, Stałem się ostatnio posiadaczem silnika ENYA, którego parametrów nie potrafię zidentyfikować. Może źle szukałem, ale akurat takiego nie znalazłem. Ma on symbol 19 VI MODEL 4006. Może mi ktoś doradzić gdzie szukać? W ostateczności napiszę do Enya. Może oni wiedzą ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fischer8 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Coś znalazłem http://www.supercoolprops.com/articles/enya.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Coś znalazłem http://www.supercoolprops.com/articles/enya.php Dziękuję za zainteresowanie. Widziałem już ten artykuł, ale niestety nie ma w nim wiele danych technicznych nt. tego silnika. Jest tylko informacja, że to model z końca lat 70-tych. I to jeszcze autor nie jest pewny - dał znak zapytania. Domyślam się tylko po symbolu, że pojemność tego silnika jest .19 cu in. Czyli dosyć nietypowa. W każdym razie wyczyszczę go i spróbuję odpalić. Jak będzie ładnie pracował to dobuduję do niego ładny model :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 pojemnosc - 3.25 ccm, masa - 160 g, moc - 0.36 KM r.p.m - 2,500-14000 smigla - 8.5-9 x 7-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Dzięki Marcin!!! O to chodziło :-) Rozebrałem go i wstępnie wyczyściłem. Niestety był na tyle mocno zaklejony zaschniętym olejem, że przy rozbieraniu korpusu uszkodziła się, również przyklejona tym olejem, uszczelka. Z czego można taką wyciąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 A z trochę grubszego kawałka zwykłego papieru (alibo tekturki) lub folii teflonowej bądż też aluminiowej, opcji jest sporo... Patrząc na ten motorek musisz sobie jednakże zdać sprawę z faktu że podane przez Marcina parametry dotyczą motorka w idealnej kondycji technicznej, a zresztą w porównaniu do współczesnych są troszkę ten tego no wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ten tego, no wiem :-) Ale pobawić się można. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ja tego typu uszczelki wykonuję z brystolu,w większych silnikach z twardych wizytówek :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ja tego typu uszczelki wykonuję z brystolu Też kilka uszczelek do silników zrobiłem z tekturki (papieru o większej gramaturze) i działały, ale myślałem że inni stosują jakąś bardziej zaawansowaną technologię :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Też kilka uszczelek do silników zrobiłem z tekturki (papieru o większej gramaturze) i działały, ale myślałem że inni stosują jakąś bardziej zaawansowaną technologię :roll: Mówisz to tak jakby to nie była zaawansowana technologia :wink: Ja dodatkowo używam cieniutkiej warstwy silikonu wysokotemperaturowego ale to chyba jednak dla własnego samopoczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.