Skocz do zawartości

To nie extra to MX2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dajesz żadnej miękkiej podkładki pod zbiornik?

Mój zbiornik ,dokładanie taki sam, wytrzymał ok 70 lotów po czym cały się pomarszczył i strach było go używać , wymieniłem na sztywny. :D

Mam identyczny zbiornik w modelu który odkupiłem. Faktycznie jest jakis miekki a scianki na rogach są strasznie cieniutkie.Gdzie można kupić jakiś solidny zbiornik?, Wszedzie w sklepach widze ten bubel.

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ja osobiście biorę taki ze szpitala po lekach. Półlitrowa butelka jest nie do zajeżdżenia dosłownie :D mam 2 sezony zero problemów. Poczyściłem, zrobiłem armaturę do zbiornika ze śrub przewierconych po środku. Wymieniłem tylko ostatnio zbiornik bo zawsze ostatki paliwa zostają w zbiorniku i ścianki się powgniatały do środka, nic nie pękło ale widok mnie po prostu bolał ;D Zawsze były etykiety po czym były zbiorniki, ale zmywałem je i przyznam się, że nie pamiętam.

 

PS. Zbiornik widać w postach o mojej katance.

Opublikowano

dlatego, że podczas lotu w modelu przeplywa powietrze, i jeżeli obrócisz beca o 90 stopni powietrze te będzie przechodziło poprzez komory radiatora beca,i wtedy z oczywistych względów będzie miał lepsze chłodzenie.

Opublikowano

I po kilku podpowiedziach powstał nowy zbiornik

Dołączona grafika

 

Oj momencik

Dołączona grafika

 

O i teraz taki mam zbiorniczek

Dołączona grafika

 

I tak wyglądz w modelu

Dołączona grafika

Oczywiście będzie stał na gumowej podkładce tłumiącej drgania

 

faktycznie wszystkie modele benzynowe Grześka mają zbiorniki paliwa zrobione z butelek po napojach.

Opublikowano

Wilk syty i zbiornik cały :lol2: dla kogoś kto lata tylko na żarowych taki zbiornik może wydawać się tandetą jednak, to się swietnie sprawdza :D Ja naraziem kupiłem taki jak miałeś na fotce bo inny mi nie wejdzie zobaczymy ile wytrzyma ;D poprzedni wytrwał niby 2 sezony

Opublikowano
Robert, mam tylko jedną uwagę. Osobiście gwint okręcam taśmą izolacyjną, wtedy ciasno zakręcam korek i wszystko owijam jeszcze raz izolatką. Osobiście robię mocowanie ssaka tu gdzie u Ciebie jest odpowietrzenie, ale myślę że to nie ma znaczenia. Po prostu mi przeciekał po czasie.
Opublikowano

Witam jak gwint będzie [przepuszczał]to izolacja nic nieda ,po czasie to się zemści w najmniej oczekiwanym momęcie :wink:

Opublikowano

Oczywiste, że benzyna zrobi z taśmy flaka, a dodatkowo do silnika ciągniesz rozpuszczony klej z taśmy :crazy: Jak chcesz podwinąć gwint to lepiej sprawdz na taśmie teflonowej chociaż nie daję gwarancji, że nie rozpusci. Odkupiłem model po 2 sezonach z zbirnikiem prostokątnym 0,5L i zauważyłem tylko, że zrobił sie miekki ze starosci, a przecieków 0

 

Dobrze poskręcasz zbiornik i podłozysz pianke elastyczną to daje gwarant, że nic nie pocieknie

 

PS Radzę Ci dać dodatkowy nypel w butelce do tankowania, bo nadmiar nie ucieka Ci przez przelew tylko ciśnie w gaźnik

Opublikowano

Odpowietrzenie w miejscu ssaka w korku robisz to jak Ty tankujesz ?

Źle zrozumiałeś Radku. Na "skośnej" stronie butelki mam mocowanie ssaka, a z góry dwa mocowania, tankowania i odpowietrzania. Taśma jest już 2 sezony, żadnego syfu nie ma.
Opublikowano

Ja w Edge miałem zbiornik z butelki po Nestea. Butelka miała już gotowe przetłoczenia na opaski, którymi montowałem zbiornik w modelu. Pełna profeska. Najciekawsze ( dla pani ekspedientki) było jak wybierałem zbiornik w sklepie. Stałem przy lodówce i mierzyłem suwmiarką napoje :D

Opublikowano

Witam .

Ja na butelkach latam od zawsze i polecam jeszcze pod nyple /armatura do zbiornika/ uszczelki z neopropanowej gumy z podkładką takie jak się przykręca blachę na dach.

Są różne rozmiary podkładek chociaż nie wszędzie są dostępne jako same tylko z wkrętami .Polecam sprawdzone.

Grześ

www.grzegorz-baraniak.com.pl

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mam maleńką prośbę Robercie, czy mógłbyś wstawić kilka fotek swego modelu, generalnie chodzi mi o rzut z boku i z góry oraz zdjęcie sterów wysokości

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po dłuuuuuuuuuuuuugiej przerwie czas dokończyć prace z MX2, i tak w niedzielę uruchomiłem silnik, przypomne że tu jest silnik JC Area51 ze świecą CM6.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po zassaniu paliwa silnik zaczął pracować bez problemów, nie zmieniałem ustawień fabrycznych L i H, mieszanka paliwa etylina 95 i Wysokiej jakości półsyntetyczny olej husqvarna xp do silników wysokosprawnych i do pracy w trudnych warunkach. Zapewnia doskonałe smarowanie łożysk i cylindrów, a także obniża temperaturę silnika (mieszanka 1/30 )

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Śmigło VESS 22B, przejście na wysokie obroty płynne bez dławień, wypalony 1 zbiornik paliwa

 

 

EDIT: Dzisiaj też zważyłem model bez kołpaka i paliwa 7,17 kg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Robert, mam prośbę. Czy masz jeszcze instrukcję do modelu?

Ja swojego mxa już oblatałem, ale środek ciężkości musiałem ustawić wg programu komputerowego bo zgubiłem instrukcję. Jak jest proponowany przez producenta cg??

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Model ustawia się (również SC) według własnych preferencji a nie instrukcji obsługi , producent podaje sugerowane SC właśnie do blotu a Twój jest już po . Teraz tylko latać , latać i regulować :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.