radek872 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Nie dajesz żadnej miękkiej podkładki pod zbiornik? Mój zbiornik ,dokładanie taki sam, wytrzymał ok 70 lotów po czym cały się pomarszczył i strach było go używać , wymieniłem na sztywny. Mam identyczny zbiornik w modelu który odkupiłem. Faktycznie jest jakis miekki a scianki na rogach są strasznie cieniutkie.Gdzie można kupić jakiś solidny zbiornik?, Wszedzie w sklepach widze ten bubel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ja osobiście biorę taki ze szpitala po lekach. Półlitrowa butelka jest nie do zajeżdżenia dosłownie mam 2 sezony zero problemów. Poczyściłem, zrobiłem armaturę do zbiornika ze śrub przewierconych po środku. Wymieniłem tylko ostatnio zbiornik bo zawsze ostatki paliwa zostają w zbiorniku i ścianki się powgniatały do środka, nic nie pękło ale widok mnie po prostu bolał ;D Zawsze były etykiety po czym były zbiorniki, ale zmywałem je i przyznam się, że nie pamiętam. PS. Zbiornik widać w postach o mojej katance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ja od zawsze używam butelek po napojach i niemam żadnych problemów . Raz zapomniałem zdjąc zatyczkę z odpowietrzenia i po 12mim lotu wylądowałem i patrzę a butelka wessana do środka nale silnik nie zgasł . http://www.grzegorz-baraniak.com.pl/hangar/EXTRA260/e32.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Obróc ten regulator dualsky o 90 stopni,dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebarc Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 dlatego, że podczas lotu w modelu przeplywa powietrze, i jeżeli obrócisz beca o 90 stopni powietrze te będzie przechodziło poprzez komory radiatora beca,i wtedy z oczywistych względów będzie miał lepsze chłodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 I po kilku podpowiedziach powstał nowy zbiornik Oj momencik O i teraz taki mam zbiorniczek I tak wyglądz w modelu Oczywiście będzie stał na gumowej podkładce tłumiącej drgania faktycznie wszystkie modele benzynowe Grześka mają zbiorniki paliwa zrobione z butelek po napojach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Wilk syty i zbiornik cały :lol2: dla kogoś kto lata tylko na żarowych taki zbiornik może wydawać się tandetą jednak, to się swietnie sprawdza Ja naraziem kupiłem taki jak miałeś na fotce bo inny mi nie wejdzie zobaczymy ile wytrzyma ;D poprzedni wytrwał niby 2 sezony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Robert, mam tylko jedną uwagę. Osobiście gwint okręcam taśmą izolacyjną, wtedy ciasno zakręcam korek i wszystko owijam jeszcze raz izolatką. Osobiście robię mocowanie ssaka tu gdzie u Ciebie jest odpowietrzenie, ale myślę że to nie ma znaczenia. Po prostu mi przeciekał po czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Odpowietrzenie w miejscu ssaka w korku robisz to jak Ty tankujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam jak gwint będzie [przepuszczał]to izolacja nic nieda ,po czasie to się zemści w najmniej oczekiwanym momęcie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Oczywiste, że benzyna zrobi z taśmy flaka, a dodatkowo do silnika ciągniesz rozpuszczony klej z taśmy :crazy: Jak chcesz podwinąć gwint to lepiej sprawdz na taśmie teflonowej chociaż nie daję gwarancji, że nie rozpusci. Odkupiłem model po 2 sezonach z zbirnikiem prostokątnym 0,5L i zauważyłem tylko, że zrobił sie miekki ze starosci, a przecieków 0 Dobrze poskręcasz zbiornik i podłozysz pianke elastyczną to daje gwarant, że nic nie pocieknie PS Radzę Ci dać dodatkowy nypel w butelce do tankowania, bo nadmiar nie ucieka Ci przez przelew tylko ciśnie w gaźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Odpowietrzenie w miejscu ssaka w korku robisz to jak Ty tankujesz ?Źle zrozumiałeś Radku. Na "skośnej" stronie butelki mam mocowanie ssaka, a z góry dwa mocowania, tankowania i odpowietrzania. Taśma jest już 2 sezony, żadnego syfu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Ja w Edge miałem zbiornik z butelki po Nestea. Butelka miała już gotowe przetłoczenia na opaski, którymi montowałem zbiornik w modelu. Pełna profeska. Najciekawsze ( dla pani ekspedientki) było jak wybierałem zbiornik w sklepie. Stałem przy lodówce i mierzyłem suwmiarką napoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam . Ja na butelkach latam od zawsze i polecam jeszcze pod nyple /armatura do zbiornika/ uszczelki z neopropanowej gumy z podkładką takie jak się przykręca blachę na dach. Są różne rozmiary podkładek chociaż nie wszędzie są dostępne jako same tylko z wkrętami .Polecam sprawdzone. Grześ www.grzegorz-baraniak.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 tu kolejne efekty pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Co dalej z modelem. Jestem strasznie ciekawy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 mam maleńką prośbę Robercie, czy mógłbyś wstawić kilka fotek swego modelu, generalnie chodzi mi o rzut z boku i z góry oraz zdjęcie sterów wysokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Po dłuuuuuuuuuuuuugiej przerwie czas dokończyć prace z MX2, i tak w niedzielę uruchomiłem silnik, przypomne że tu jest silnik JC Area51 ze świecą CM6. Po zassaniu paliwa silnik zaczął pracować bez problemów, nie zmieniałem ustawień fabrycznych L i H, mieszanka paliwa etylina 95 i Wysokiej jakości półsyntetyczny olej husqvarna xp do silników wysokosprawnych i do pracy w trudnych warunkach. Zapewnia doskonałe smarowanie łożysk i cylindrów, a także obniża temperaturę silnika (mieszanka 1/30 ) Śmigło VESS 22B, przejście na wysokie obroty płynne bez dławień, wypalony 1 zbiornik paliwa EDIT: Dzisiaj też zważyłem model bez kołpaka i paliwa 7,17 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszczech Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Robert, mam prośbę. Czy masz jeszcze instrukcję do modelu? Ja swojego mxa już oblatałem, ale środek ciężkości musiałem ustawić wg programu komputerowego bo zgubiłem instrukcję. Jak jest proponowany przez producenta cg?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Model ustawia się (również SC) według własnych preferencji a nie instrukcji obsługi , producent podaje sugerowane SC właśnie do blotu a Twój jest już po . Teraz tylko latać , latać i regulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.