Skocz do zawartości

To nie extra to MX2


Rekomendowane odpowiedzi

Nie dajesz żadnej miękkiej podkładki pod zbiornik?

Mój zbiornik ,dokładanie taki sam, wytrzymał ok 70 lotów po czym cały się pomarszczył i strach było go używać , wymieniłem na sztywny. :D

Mam identyczny zbiornik w modelu który odkupiłem. Faktycznie jest jakis miekki a scianki na rogach są strasznie cieniutkie.Gdzie można kupić jakiś solidny zbiornik?, Wszedzie w sklepach widze ten bubel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja osobiście biorę taki ze szpitala po lekach. Półlitrowa butelka jest nie do zajeżdżenia dosłownie :D mam 2 sezony zero problemów. Poczyściłem, zrobiłem armaturę do zbiornika ze śrub przewierconych po środku. Wymieniłem tylko ostatnio zbiornik bo zawsze ostatki paliwa zostają w zbiorniku i ścianki się powgniatały do środka, nic nie pękło ale widok mnie po prostu bolał ;D Zawsze były etykiety po czym były zbiorniki, ale zmywałem je i przyznam się, że nie pamiętam.

 

PS. Zbiornik widać w postach o mojej katance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po kilku podpowiedziach powstał nowy zbiornik

Dołączona grafika

 

Oj momencik

Dołączona grafika

 

O i teraz taki mam zbiorniczek

Dołączona grafika

 

I tak wyglądz w modelu

Dołączona grafika

Oczywiście będzie stał na gumowej podkładce tłumiącej drgania

 

faktycznie wszystkie modele benzynowe Grześka mają zbiorniki paliwa zrobione z butelek po napojach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilk syty i zbiornik cały :lol2: dla kogoś kto lata tylko na żarowych taki zbiornik może wydawać się tandetą jednak, to się swietnie sprawdza :D Ja naraziem kupiłem taki jak miałeś na fotce bo inny mi nie wejdzie zobaczymy ile wytrzyma ;D poprzedni wytrwał niby 2 sezony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, mam tylko jedną uwagę. Osobiście gwint okręcam taśmą izolacyjną, wtedy ciasno zakręcam korek i wszystko owijam jeszcze raz izolatką. Osobiście robię mocowanie ssaka tu gdzie u Ciebie jest odpowietrzenie, ale myślę że to nie ma znaczenia. Po prostu mi przeciekał po czasie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiste, że benzyna zrobi z taśmy flaka, a dodatkowo do silnika ciągniesz rozpuszczony klej z taśmy :crazy: Jak chcesz podwinąć gwint to lepiej sprawdz na taśmie teflonowej chociaż nie daję gwarancji, że nie rozpusci. Odkupiłem model po 2 sezonach z zbirnikiem prostokątnym 0,5L i zauważyłem tylko, że zrobił sie miekki ze starosci, a przecieków 0

 

Dobrze poskręcasz zbiornik i podłozysz pianke elastyczną to daje gwarant, że nic nie pocieknie

 

PS Radzę Ci dać dodatkowy nypel w butelce do tankowania, bo nadmiar nie ucieka Ci przez przelew tylko ciśnie w gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Edge miałem zbiornik z butelki po Nestea. Butelka miała już gotowe przetłoczenia na opaski, którymi montowałem zbiornik w modelu. Pełna profeska. Najciekawsze ( dla pani ekspedientki) było jak wybierałem zbiornik w sklepie. Stałem przy lodówce i mierzyłem suwmiarką napoje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Ja na butelkach latam od zawsze i polecam jeszcze pod nyple /armatura do zbiornika/ uszczelki z neopropanowej gumy z podkładką takie jak się przykręca blachę na dach.

Są różne rozmiary podkładek chociaż nie wszędzie są dostępne jako same tylko z wkrętami .Polecam sprawdzone.

Grześ

www.grzegorz-baraniak.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Po dłuuuuuuuuuuuuugiej przerwie czas dokończyć prace z MX2, i tak w niedzielę uruchomiłem silnik, przypomne że tu jest silnik JC Area51 ze świecą CM6.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po zassaniu paliwa silnik zaczął pracować bez problemów, nie zmieniałem ustawień fabrycznych L i H, mieszanka paliwa etylina 95 i Wysokiej jakości półsyntetyczny olej husqvarna xp do silników wysokosprawnych i do pracy w trudnych warunkach. Zapewnia doskonałe smarowanie łożysk i cylindrów, a także obniża temperaturę silnika (mieszanka 1/30 )

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Śmigło VESS 22B, przejście na wysokie obroty płynne bez dławień, wypalony 1 zbiornik paliwa

 

 

EDIT: Dzisiaj też zważyłem model bez kołpaka i paliwa 7,17 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Robert, mam prośbę. Czy masz jeszcze instrukcję do modelu?

Ja swojego mxa już oblatałem, ale środek ciężkości musiałem ustawić wg programu komputerowego bo zgubiłem instrukcję. Jak jest proponowany przez producenta cg??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.