Skocz do zawartości

Shock Outdoor - wybór modelu.


Malker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć :]

Pogoda za oknami sprzyja jedynie budowie modeli i czekania na ustanie wiatru więc postanowiłem zbudować jakiś shock ale typowo na dwór. Wiadomo że modele halowe nie nadają się na dwór bo są jak gazety a jeśli się zrobi bardziej masywnie to lata jak szalony.

Proszę Was żebyście podali jakieś namiary na plany do modeli typowo Outdoor.

Wyposażenie jakim dysponuję:

:arrow: Silnik emax 2822

:arrow: Regulator 25A TP Mag8

:arrow: Serwa 9g Hextroniki 900

:arrow: Pakiet ZIPPY Flightmax 1300mAh 3S1P 15-25C waga 102gram oraz pakiet Turnigy 800mAh 3S 20C waga 72gram.

:arrow: Odbiornik 4k Corona synteza

:arrow: Śmigła : coś tam się znajdzie odpowiedniego :)

 

Najbardziej interesował by mnie jednopłat krzyżak lub kadłub przestrzenny. Dwupłat już tak na siłę jeśli nie było by nic innego :) Chodzi mi o to aby model był w stanie wykonać przeróżne akro 3D :)

Z góry dziękuje :)

Pozdrawiam

 

P.S: Funtana z depronu odpada ;) Aha no i oczywiście shocki gotowe (zestawy) odpadają bo kosztują nieziemsko a to samo mogę wyciąć w jeden dzień :)

Opublikowano

mam trolla nawet fajnie lata lekkie problemy z wyważeniem były ale dał rade :D

 

mam nawet urywek filmu z oblotu bateria w aparacie padła

 

 

mój waży około 350-400g i strasznie go nosiło na wietrze w całości z 6mm depronu

 

silnik cd

regiel 18A

3x9g TG3

rhino 1050 3s

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Najprościej maksymalnie zbijając masę. Im lżejszy tym wolniej lata (ale co za tym idzie bardziej podatny na wiatr)

 

Dobór sprzętu - niskoobrotowy silnik ;]

 

Spowalniacze, ale one zmieniają właściwości lotne - zwykle na gorsze (wolniejsze beczki itd itp.)

Opublikowano

Eeee wybacz ale z tego co wiem, to jest temat modelu shock a nie cegły. Ni widziałem jeszcze shocka z silnikiem z przekładnią ( ;/?) albo takiego, co w ogóle uniósłby pakiet 99g, jeśli już mówimy o depronach. Silnik tylko wyłącznie 3 fazy i pakiet na powiedzmy sobie maks 50g ale to i tak jazda już grubo po bandzie...

A spowalniacze to zwykle pionowo (lub pod lekkim skosem) i prostopadle (względem skrzydła) wklejone kawałki depornu lub epp mające na celu zakłócić przebieg powietrza po powierzchni płata.

Opublikowano

No 3 Faz z przekladnia i wiekszym smiglem. Wrzyciu nie polece na szczocie. A to juz wiem, nie bylem pewny. lnnych lipoli nie mam, tylko te wchodza w gre (25C, 3S, 1000mah, naprawde 1030) mniejsza waga na odbiorniku (2.4g). Obstawiam ~ 300-350 gram.

Opublikowano

Może ja jestem jakiś nierozgarnięty, ale nie ogarniam 3-fazy z przekładnią:D

 

Tak cz inaczej, żeby być upierdliwym - depron 350g, spoko, ale na pewno shock to nie będzie!

Opublikowano

!!?? to zwykly silnik tyle ze ciut przekopany na odwrot, wiec czemu nie da sie dac 2 zembatek made in plastik i przez to wiekszego smigla o mniejszych obrotach? Az mnie korci o test takiego 1600kv z prekladnia 2 do 1. Zasadniczo chyba kv 800. Nie znam sie lecz gdybam.

ps. Ktos to testowal?

Opublikowano

No ale mam CAAALA chalde silnikow 3F z cd i dyskow i chcialem cos potuningowac. Mysle ze uzyskam ciag 400 gram i ideolo do 3D. Dzisiaj lub jutro powycinam cos niecos do diablo, i kupie wegla i sosny do funtany.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.