Misiek Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam W końcu po drobnych problemach z aktywacją konta i pomocy Admina dołączam do Was drodzy modelarze. Mam na imię Michał, mam 23 lata, na stałe mieszkam w Dębicy, studiuję w Krakowie (więc tam jestem wiekszą część roku), ale obecnie mieszkam w Farnham (Anglia), lotnictwem i modelarstwem zainteresowałem się dość wcześnie, ale były to głównie modele redukcyjne lub kartonowe... a samolot zdalnie sterowany to się tylko marzył ( i dalej się marzy). Po kilku latach spokoju demon modelarstwa znów się pojawił, właściwie to pare miesięcy temu po przyjeździe do Anglii zdałem sobie sprawę, że tu w co drugiej nawet małej mieścince jest sklep modelarski:) i się zaczęło.... Jestem całkowicie początkujacym modelarzem (mam na swoim koncie kilka gumówek, ale dość skomplikowanych: Hurricane i Spitfire) więc wydaje mi się, że nie będe zbyt często wdawał się w dyskusje, raczej na początku poprzestanę na czytaniu i dokształcaniu się. Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diakon Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 A witam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witamy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-==PEGAZ==- Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Hej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...