szirokez Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Co do płyt brzegowych na chwile obecna nie stwarzają mi kłopotów, napęd gawrona stanowi ten silnik KLIKNIJ. Nie ważyłem go jeszcze ale ten silnik daje sobie rade w zupełności, na pełnych klapach i ciągu idzie w górę jak winda, jest bardzo realistyczny w powietrzu bo można nim latać bardzo wolno. Pakiety jakie stosuje to na zmianę li-pol 1,8 3s i 2,2 3s przy czym lepiej mi się lata na cięższym li-polu ponieważ model jest bardziej stateczny. Skrzydła są odejmowane, mocowanie na kołku i blokowane śrubką na spływie płata. Wracając do zastrzałów to juz są zamontowane A żeby depron mi nie flaczał będę musiał po prostu unikać kretów Krutki filmik z testów w locie, jeszcze bez zastrzałów. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FDVGnL9MZgo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szirokez Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Po intensywnym użytkowaniu gawrona przyszedł czas na zmianę malowania na coś ala Jak 12 aeroklubu rzeszowskiego, taśma która wcześniej pokryłem modelik zaczęła bąblować i wyglądała już nie fajnie, a i płatowiec wymagał wzmocnień po twardych lądowaniach wiec i tak czy tak musiałem taśmę usunąć. Malowanie wykonałem sprayem akrylowym prosto na depron a czerwone ozdobne fragmenty to zwykła izolacja, z bliska może nie grzeszy starannością ale w powietrzu już tego nie widać i to mi wystarcza Jaczek, od którego zapożyczyłem malowanie: LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.